En rätt bra fredag :P

Natten va lite si och så, Thea är ju snorig och hon har kvar sin hosta me jämna mellanrum
så idag fick hon va hemma och mysa me mig :) Vi tog en rejäl sovmorgon till 10, det va
säkert 1 år sen det hände :O haha. Men skönt va det kan jag lova :) Idag har vi inte gjort
så mycket. Hade tänkt gå ut innan lunch men helt plötsligt va klockan 12, Thea va på
ett hemskt humör så jag lade henne och hon somnade och sov sen i drygt 2,5 timme. Hon
vaknade en stund innan karln kom hem.
 
Det har varit så underbart väder idag och vi har bara varit inne så jag fick en jätte bra idé
som Patrik också nappade på :D Vi åkte till Robbans och köpte kycklingsallad och sen åkte
vi ner till badet och hade picknick i kvällssolen. Thea fick gå barfota i gräset vilket va lite
obehagligt, hon ville sätta på sig skorna nämligen. Haha. Jag tyckte det va alldeles underbart
att känna gräset under mina fötter. Vi åt och spelade boll och lekte i sanden. Sen ville Thea
åka hem så då gjorde vi det :)
 
Ikväll lär hon säkert somna sent men det är ju fredag så hon får gärna sitta me oss ett tag och
titta på tv :) Imorrn ska vi träffa Nilssons, antingen blir det Huddingedagarna me massa skoj
eller så kommer dom hit eller vi dit :) Allt beror på vädret. På söndag skulle det i alla fall bli sol
så då har vi planer på att åka till Aspuddsparken om Thea inte blir värre :)
 
Ha en bra kväll på er nu och ha en riktigt underbar helg vare sig väder :D
 
  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!