Fick ha Thea hemma idag :D

Idag blev det inget dagis för Thea, hon va inte helt okej i magen imorse. Vet inte om det
beror på maten vi åt igår (åt nån curryrätt) eller om det är nåt annat. På hennes dagis går
det nåt skit, tydligen hade flera barn diarré och kräkts så sent som igår. Men hon är pigg
och allmäntillståndet är det inga fel me. Och magen börjar bli bättre nu :) Så jag tror inte
att det är magsjuka i alla fall.
 
Idag har vi varit inne och myst och lekt. Jag har hunnit städa och sitta på balkongen endel.
När gubben kom hem så tvättade han lite penslar och sen åkte han iväg och köpte kyckling-
sallad till middag. Vi åt och sen tog jag och Thea vårt vanliga kvällsbad. Önskar att man nån
gång kunde få bada själv men går jag och badar så klär Thea av sig och ska bada, hon blir
jätte arg om hon inte får bada.
 
Nu sitter hela familjen och kollar på tv, Thea kommer väl somna inom en timme förhoppningsvis.
Klockan 21 är greys :) Om Theas mage är bättre så åker vi upp till mamma imorrn och hälsar
på. Gubben ska åka till extrajobbet och göra klart och sen tar han helg, jätte skönt :D Vi har
inga planer för närvarande, får helt enkelt se va vi hittar på.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!