Gamla spöken är tillbaka

Idag har jag grubblat mycket, eller ja, jag har grubblat mycket fram och tillbaka den senaste
tiden. Gamla spöken som jag trodde va borta har återvänt och klumpen i magen är tillbaka.
Jag är så rådvill, vet varken in eller ut. Ingen mening me en konfrontation heller då det är
lönlöst. Får väl leva me klumpen och låta mig behandlas respektlöst. Den här diskussionen
har vi har haft så många gånger förut och jag orkar bara inte igen ....
 
Nog om mina bekymmer ....
 
Thea va så duktig imorse på väg till dagis, hon höll i min hand hela tiden förutom dom sista
metrarna då hon sa "ping mamma, ping!", vilket betyder "spring mamma, spring". Haha, Men
hon blev jätte blyg när vi kom fram, gömde sig bakom mig och grejer. Men sen satte hon sig
me personalen och hjälpte till att plantera blommor :) Jag gick hem och körde ett träningspass
som jag ska försöka köra 3-4 dagar i veckan. Har rejäl träningsvärk av framsidan lår. Aj! Trots
att jag mest fokuserade på mage och armar, konstigt :/ Sen röjde jag lite hemma och tvättade
och tog en dusch innan jag hämtade Thea.
 
 
Hon hade haft det jätte bra på dagis men hennes hosta är envis och hänger kvar. Vi gick och
gungade lite på gården men när det började regna gick vi hem. Thea och jag byggde lego och
satt hon och lekte me sina klossar. När patrik kom hem så åkte vi och handlade och sen hem och
gjorde middag, gjorde en jätte god kycklinggratäng me fullkornsris och sallad. Jag och Thea satte
oss och tog bort våra nagellack och sen tog vi ett bad. Sen gick Thea självmant och lade sig. Återstår
att se om hon somnar eller om jag ska sätta mig me henne :) Måste sätta mig och söka lite jobb, ska
till ams imorrn och visa sökta jobb. Blää! Måste även kontakta chefen och a-kassan i veckan.
 
Ha en bra kväll på er :)
 
 



Kommentarer
Anonym

Om du har någon att prata med om dina spöken så kan det minska din stress tror jag, och det behöver nog bara vara en vanlig människa som du litar på.

Svar:
Rebecca

2013-05-28 @ 07:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!