God kväll

Det är så underbart att ha stumpan hemma igen :) Hon har varit me farmor från halv 2 till 19,
dom har varit i stan hos Theas kusiner och lekt massor och ätit middag. Hon va helt slut när
hon kom hem. Nu sitter hon i soffan me pappa, nybadad och insmord. Får se om hon somnar
snart. Igår somnade hon så tidigt som 20 över 8 och så tidigt har hon inte somnat på säkert
ett halvår. Men det fick man ju äta upp. Hon vaknade nångång inatt och va vaken ett bra tag
och bökade och kramades och pussades. Va ju mysigt men imorse va både hon och jag jätte
trötta.
 
Idag har jag inte gjort många knop här hemma. Blev inget gym, va trött och hade världens
huvudvärk. Låg hemma i regnet och kollade på film istället :)
 
  Det här underbara halsbandet önskar jag mig i morsdagspresent fast
me Theas namn såklart :) Patrik fick ju ett halsband me hennes namn av mig i julklapp.
 
  Och den här väskan vill jag ha i födelsedagspresent ;) ska kika på den imorrn.
 
 
Och Thea verkar inte ha några planer på att sova än btw. Hon sitter och "borrar" i patriks hand för
tillfället.
 
Imorrn ska jag till ams på möte, vill nån ses mellan typ 11-14 så hört av er isåfall :) Alltid kul me sällskap.
 
Nä, men ha en bra kväll då :)
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!