Gymmet idag :D

Idag va det förskolans dag på Theas dagis, och på alla andra förskolor i Stockholm :) Det va
full fart när jag lämnade henne vid halv 10. Såpbubblor, ballonger, musik och ansiktsmålning.
Thea va i himmelriket :P
 
Själv drog jag till gymmet, blev 70 min där och 20 min simning. Älskar verkligen känslan efteråt,
musklerna bränner men ändå känner man sig så lätt men samtidigt mör. Underbart är det hur
som helst :P Kom hem vid 12 och då va jag vrålhungrig så jag fixade ordning lite lunch och sen
satt jag på balkongen en stund. Satte igång en tvättmaskin och sen gick jag hämtade hjärtat.
Hon va så tråkig och inte ville måla ansiktet :( Men hon hade ätit popcorn och så hade dom
dukat långbord ute så hela förskolan satt ute och åt korv me bröd till lunch. Låter jätte mysigt!
Vi gick ner till centrum för att hämta ut mitt paket me nya träningskläder, yeeeeey och sen
behövde jag handla lite till middagen. Vi kom hem och då va karln redan hemma :) Jag började
 me middagen lite smått och Patrik va nere i källaren för att fylla bilen me däck och efter maten
åkte han och bytte till sommardäck, bättre sent än aldrig va? :P
 
 
Sen vi köpte Theas nya säng har nattningarna blivit så smidiga :D Jag lägger henne mellan kvart
över 8-halv 9 i snitt tar det 20 min innan hon sover, så underbart! Inget skrik, inget gråt. Hon lägga
sig ner direkt och varvar ner och ögonlocken blir allt tyngre och sen somnar hon. Jag sitter brevid
henne och klappar henne på benet. Det underlättar verkligen att jag kan sitta me henne i sängen
och lägga mig bredvid henne. Ikväll tog det 10 min innan hon hade somnat :D
 
Jag provade mina nya träningskläder och dom satt jätte bra, är speciellt glad över byxorna :D Nu ska
det bli extra kul att dra till gymmet när man får känna sig lite fin :P Skulle behöva en ny sport-bh men
det får vänta, den jag har duger ett tag till :)
 
Ha en bra kväll så lär vi ju höras imorrn kväll kanske :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!