Happy birthday to me

Idag för 25 år sen såg en söt liten tjej dagens ljus för första gången, nämligen jag :P Ett år
närmare döden, ett år närmare att bli gammal. Men äsch, jag känner mig inte som 25, snarare
35 :P haha. Man åldras så fort när man får barn på nåt konstigt sätt. Men än har jag ingen
åldersnoja, jag njuter fortfarande av livet och jag har tid på mig att göra det jag vill :) Jag  tar
dagen som den kommer och under tiden njuter jag av min dotter, sambo, vänner och familj.
 
Idag har jag och Thea tillbringat ett par mysiga timmar hos Maria. Vi möttes i visättra ängar
vid halv 1, vi köpte lite fikabröd och sen gick Thea och Maria in i skogen och plockade
blommor innan vi gick upp och fikade. Blev massa prat och skvaller. Thea va jätte mammig
och ville att jag skulle följa me överallt. Men efter ett tag släppte det. Thea va blöjfri några
timmar och inte en enda olycka :D Hon sov blöjfri en timme och det gick galant, hon visade
när hon behövde kissa :) Så på söndag tänkte jag låta henne gå helt blöjfri om vi inte går ut
så får vi se hur det går :) Maria målade Theas naglar och sen gjorde hon två flätor på henne,
hon va så söt! Haha. Vid kvart över 5 tog vi bussen hem, handlade lite i fruängen och när vi
kom hem så slängde jag ihop en kycklingsallad :)
 
Jag och Thea tog ett svalkande bad och snart är det läggdags för henne. Imorrn hoppas jag
att vi ska träffa familjen Nilsson, annars ska vi städa och ner till Huddinge så gubben kan klippa
sig och jag ska inhandla det sista innan resan :) Och på söndag kommer min familj och äter
tårta, ska bli jätte mysigt :)
 
Ha en underbar kväll för det ska jag ha :)
 



Kommentarer
Ann-Sofi

Hjärtligt Grattis till ditt första kvarts-sekel !! :-) kram

2013-05-17 @ 22:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!