Inte långt kvar ...

Nu går det fort, på lördag är vi redan inne i juni. Känns som om hela sommaren har gått utan
att man har hunnit me ett dugg :( Hoppas att tiden lugnar ner sig lite så man hinner njuta av
sommaren innan hösten är här me regn och rusk igen.
 
Imorse lämnade jag Thea på dagis vid halv 10, blir smidigare så om jag ska till gymmet fast
jag fick ändå vänta 45 min innan gymmet öppnade =/ haha. Blev ett okej pass, varken orken
eller motivationen va på topp idag. Blev mycket armar och endel mage och lite ben i alla fall :)
Kom hem och åt lunch och sen vilade jag lite. Tog en dusch och sen hämtade jag Thea. Hon
hade bara haft det bra men näsan rinner hela tiden och hon hade varit låg idag. Så imorrn får
hon va hemma me mig och så tänkte jag att vi skulle gå till stora lekparken på förmiddagen
och va där fram till lunch :) Innan vi gick hem så stannade vi vid lilla lekparken och gungade i
drygt 40 min. Men jag märkte att Thea inte va sig själv, hon ville gå hem rätt snart och vila :(
 
 
 
Vi kom hem och lade oss i soffan och vilade tills pappa kom hem. Han hade varit och handlat massa till
middagen, blev chiliconcarne ikväll, va så sugen på det! Sen blidde det ett bad och nu glor vi på tv :) Får
se när stumpan behagar att somna ikväll.
 
Nästa helg drar familjen till Trosa på den traditionsenliga marknaden :D Ska bli så mysigt, hoppas bara
vädret blir bra :) Och om 5 veckor är det semester och vi åker till Jämtland :D Ni ska höra va Thea tjatar.
Haha. "Nojand, Thea, Nojland", går hon runt och säger. Och Nojand betyder Norrland :P
 
Men ha en bra kväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!