Lugn dag

Hmm, jag har nog blivit ganska van vid att vakna vid 7-tiden på mornarna. Visst, skulle
absolut va skönt att sova till 9 men man hinner få så mycket gjort när man vaknar tidigare.
Medan gubben sov så hann jag sätta på en tvättmaskin och börja putsa fönster. Halv 10
klev gubben upp och va på världens sämsta humör men det gick fort över :)
 
Jag putsade alla fönster, strök gardiner och satte upp i sovrummet och vardagsrummet.
Gubben va nere i centrum och hämtade ut nåt paket me nån sedelpärm. Sen fortsatte vi
fixa lite hemma. Thea sov lunch och när hon vaknade så åkte vi och handlade. Kom hem
och gjorde middag, blev kyckling me ungspotatis och tsatsiki och Thea är galen i tsatsiki
och det märks nu ikväll, jävlar va hennes fisar stinker! Haha.
 
 
Hela familjen är fortfarande vaken men snart ska vi sova. Imorrn blir det en utflykt till Drottningholm så
jag hoppas på en mysig morgondag i solen me min älskade gubbe och dotter :)
 
God natt på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!