Packar för fullt :)

Nätterna är jobbiga för hjärtat, hon hostar och gråter i snitt 2 timmar per natt och somnar sen
av ren utmattning :( Hittills funkar inte hostmedicinen heller. Men vi kämpar på, snart får vi pusta
ut och lämna över sjukligen till farmor och farfar.
 
Idag gick jag upp 7, trots minimalt me sömn så va jag pigg. Thea sov till kvart över 8. Vi lekte
lite, målade och tittade på barnprogram. Jag diskade, dammsög och dammade medan stumpan
sov och sen gick vi ner till centrum och handlade lite och jag tog ut pengar till imorrn :) Thea ville
gunga en stund så vi stannade i lekparken så hon fick gunga, åka rutschkana och bara få lite frisk
luft :) Vi hann knappt komma upp innan älsklingen kom hem också :) Vi började me middagen, fick
bli pannkakor, misslyckade såna =/ Jag kan laga vilken mat som helst men inte pannkakor :O haha.
Jag fixar det bara inte. Det är synd för jag älskar pannkakor och Thea älskar pannkakor.
 
 
Efter maten så tog dotter och karl en tupplur, jätte kul ^^ :P Jag har ägnat kvällen åt att packa lite
men mestadels av packningen får jag ta imorrn då smink och hygienartiklar ska me :) Har packat
alla möjliga kläder, jeans, leggings, collegetröjor, koftor, linnen och lite finare kvällskläder. Jaja, man
måste ju va beredd för alla tillfällen :P Jag och Thea har precis badat, ska väl fortsätta packa snart.
Thea ska få på sig blöja, få hostmedicin, mysa lite och sen borsta tänderna och sussa.
 
Vi lär ju inte höras förrän på söndag kväll/måndag förmiddag så jag önskar er en trevlig helg :)



Kommentarer
Anonym

Kan du lämna ett sjukt barn ??

Svar: ?
Rebecca

2013-05-23 @ 23:44:59
Anonym

Varför lämna henne till farmor när hon är mer hemma hos mormor ?

Svar: Som du själv skrev så är hon mycket hos mormor så då tycker jag att det är en självklarhet att hon får va hos farmor och farfar också :-)
Rebecca

2013-05-24 @ 12:02:37
Linda

Men vad är det ni är för föräldrar som lämnar thea när hon är sjuk?
Snacka om egoistiskt. Tycker hemskt synd om henne.

Svar: Men herregud! Hon har lite hosta, är i övrigt frisk och pigg. Finns barn som går till dagis och är betydligt sjukare. Låter bara som om nån är avundsjuk?
Rebecca

2013-05-24 @ 12:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!