Skogspromenad och slappande

Vilket underbart väder det har varit idag! Vi tog äntligen tag i Theas önskan om att åka
till skogen :D Thea har verkligen utmärkt grovmotorik, hon gick runt i skogen bland stock
och sten utan problem :) Hon njöt verkligen av att va i skogen. Vi gick omkring i drygt 1,5
timme. Vi hade me oss riskakor och vatten och fikade en stund. Thea plockade kottar och
blommor och skulle känna på alla löv och buskar. Vi tittade på myror och lyssnade på
fåglarna :) Det va så mysigt. Men sen hade vi en riktigt trött tjej som somnade i bilen på
väg hem och sov sen i 2 timmar. Haha.
 
Vi hade behövt röja lite hemma men efter att vi kom hem har vi bara slappat, myst och lekt
massor.
 
Imorrn är det näst sista dagen på jobbet. Tänkte lämna mina nycklar och ta hem mina vinter-
byxor och tofflor. Ryktet går att jag får va på min avdelning mina två sista dagar så jag hoppas
det så jag får mysa riktigt mycket me mina små bebisar :) Har hittat en vårjacka till Thea som
jag ska köpa på fredag tror jag. Och jag får nog skippa jacka till mig, är helt omöjligt att hitta nåt
som jag gillar :(
 
Idag är det bara 23 dagar kvar innan jag och älsklingen drar till Riga. Han ska växla pengar
imorrn och då är ALLT fixat :D Bara att vänta och räkna ner dagarna nu!
 
Nä, ska fortsätta kolla på greys, sen ta fram kläder till mig och borsta tänderna och sussa.
God natt på er :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!