Träningen är igång

Efter att ha lämnat stumpan på dagis imorse drog jag till gymmet och det va så
underbart att va tillbaka :D Jag är så inställd på att lyckas gå ner i vikt nu, så
peppad. Jag gymmade på en timme, tog det rätt lugnt men det brände rätt
duktig i musklerna ändå men det va inte lika jobbigt som jag trodde. Så på
måndagar är det vattengympa och simning och en dag (beror på hur jag känner)
är det gymmet som gäller :) Och nu försöker jag se till att äta bra och hålla mig
till mina Points.
 
Jag kom hem och åt lunch och sen satte jag mig på balkongen och solade, har
fått rätt bra me färg :D Älskar att va brun. Är lite sugen på att sola lite solarium också
för att hjälpa till, speciellt benen, dom blir aldrig bruna :( Vi har ju ett solarium 1 min
härifrån :)
 
Framåt eftermiddagen kom träningsvärken smygandes och trots att det gör ont så är
det härligt också :D Patrik gick ner till centrum och köpte massa frukt, hade velat haft
jordgubbar men det hade dom inte :( Så det blir honungsmelon, apelsiner, äpplen och
bananer. Sen gjorde jag middag och så gick vi ut en stund. Thea gungade och vi tog en
liten promenad.
 
Jag och skrutt tog ett bad och nu ligger hon i soffan och sover när som helst. Jag ska
äta lite mer frukt och titta på tv en stund me mitt stora hjärta :)
 
Imorrn tänkte jag ta en långpromenad efter att jag har lämnat Thea och sen MÅSTE jag
verkligen försöka städa (fastnar alltid på balkongen). Annars har jag inga speciella
planer. Ska sätta mig och söka lite jobb också :) Och köra ett träningspass hemma.
 
Ha en trevlig kväll :)
 
 



Kommentarer
Anonym

För att vara arbetslös har du dyra vanor

Svar: Dyra vanor?
Rebecca

2013-05-08 @ 12:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!