Woop Woop!!!

Och så va dagen som jag och Patrik längtat efter här :D Idag åker vi till Riga, så underbart!
Och natten har varit toppen, Thea hostade några gånger när hon precis hade lagt sig men
ingenting inatt :D
 
Patrik är väl hemma till 10-halv 11 :) Vi ska diska och röja undan lite hemma och sen göra oss
ordning. Vid 2-halv 3 kommer farmor och hämtar Thea och vid halv 4 åker vi mot båten :)
 
Vi ska leta rätt på vår hytt, gå omkring och titta lite och sen ska jag göra mig ordning för kvällens
middag och bärhäng och Nordmans konsert :)
 
Nu ska jag byta blöja på stumpan och bädda sängen men ha en alldeles underbar helg. Hoppas ni
får bättre väder än vi ska få (det ska regna hela morgondagen när vi är i Riga :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!