De dödas dag

Idag har jag och Thea tillbringat hela dagen och kvällen i visättra för att passa på
och hälsa på mormor som är i Stockholm över helgen :) Vi har pratat massor och
umgåtts, blivit bjudna på middag och pratat ännu mer :) Det har varit jätte trevligt!
Nästa gång vi träffar henne blir till jul .....
 
 

Patrik hämtade oss vid 8 och så åkte vi förbi st Botvid en snabbis så jag fick tända ljus för mina nära
och kära i himlen :( <3 Har ju endel folk där uppe :( Kom hem och jag tog ett varmt bad direkt men
jag fryser lika mycket än =/ och är så sjukt galet trött också och börjar få småont i halsen :( Tänker
inte bli sjuk! Men snart blir det sängen för min del. Thea sover också :)
 
Imorrn förmiddag ska jag till gymmet om jag inte mår sämre och sen får jag se. Med MYCKET tur
kanske jag får träffa M, frågade i alla fall honom och frågade om han hade tid så vi får väl se :)
Om han hade haft tid idag så hade vi nog setts :( Men det återstår att se helt enkelt ..... annars
händer inte mycket, slappa och ta det lugnt. Röja och tvätta. Det vanliga helt enkelt.
 
Nä, nu blir det sista kvällsciggen och sen borsta tänderna och sussa :) God natt på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!