En alldeles underbar dag!

Imorse vaknade jag upp och mådde helt okej :) Lite ont i halsen och dödstrött men
ingen feber :D Svettades nog ut all skit inatt, täcket va alldeles fuktigt =/ usch. Haha.
 
Lämnade stumpan på dagis och hade tänkte sva en stund när jag kom hem men jag
va rastlös och kunde verkligen inte så jag satte på musik och sen vart jag bara på så
otroligt bra humör :D Förut kunde jag lyssna på musik utan att den påverkade mitt
humör direkt men nu har musiken blivit en viktig del i mitt liv, jag måste lyssna på
musik jämt. Den gör mig på glatt humör, den får mig att glömma allt annat. Rätt
otroligt egentligen. Men jag har varit på ett strålande humör hela dagen och bara
varit så lycklig och självförtroendet har varit på topp :)
 
 
 
Fatta att det skiljer 2 mån mellan den första bilden och den andra bilden =/ helt galet! Och
hur fan såg man ut, inga ögonbryn ju :O haha. Hade visst glömt måla dom =/
 
Idag va jag på möte me soc och det gick nog rätt bra, det känns väldigt hoppfullt i alla fall :)
Får besked inom 2 veckor så håll tummarna :) Kom hem vid 3 och slappade och en halvtimme
senare kom Patrik hem. Vi hämtade Thea och det hade varit en bra dag me allt :) Känns så
otroligt skönt att hennes jobbiga period verkar va över för tillfället :)
 
Och ikväll åkte M ut ur mitt liv. Lite synd, han verkade va en fin kille men han va nog ändå
som alla andra killar i grund och botten ^^ Lite får jag skylla mig själv, betedde mig som en
ren galning och jag blev faktiskt lite rädd över mitt beteende. Kände inte alls igen mig själv.
Men jag har lärt mig en viktig läxa, ett one night stand är just ett one night stand, inget mer.
Det blir bara fel om man ska va vänner eller ha kontakt. Nä, hädanefter kommer jag hålla
undan känslorna för min egen skull :) Men M gav mig mycket som jag behövde. Han gav
mig tillbaka en del av mitt självförtroende på mer än en punkt. Han fick mig att släppa ett
komplex som jag har haft i över 13 år. Han blev otroligt viktig för att bara ha varit ett one
night stand. Men jag är glad att han kom in i mitt liv och förändrade sättet som jag ser mig
själv på :) Livet går vidare och jag tänker inte deppa över honom :)
 
Har varit ute och gått ikväll, va så otroligt skönt :) När jag kom hem så hade jag tänkt bada
Thea men jag orkade inte och hon va på ett hemskt humör så hon fick borsta tänderna
och lägga sig. Själv ska jag hoppa in i duschen strax och sen blir det nog sängen.
 
Har fullt upp imorrn :P Först ut är utvecklingsamtal, sen hem och städa, sen möte på
eftermiddagen och så anställningsintervju på kvällen. Kommer inte alls va trött imorrn
kväll. Men sen är det lugnt på ett tag :)
 
Ha en underbar måndagkväll så hörs vi :D
 



Kommentarer
Anonym

Har du och Patrik delad vårdnad?
Hur ska ni göra när ni flyttat isär?

Svar: Han kommer ha thea varannan helg till att börja me, det är ett gemensamt beslut. Sen kommwr det successivt utökas till varannan vecka
Rebecca

2013-11-04 @ 23:30:32
Anonym

Varför ska ni inte ha delad vårdnad ?
Det blir långt med två veckor för Thea mellan gångerna hon får träffa sin pappa.
Ett tips är att ha henne 3-4 dagar var så slipper hon sakna sin mamma eller pappa så länge !

Svar: Varken jag eller patrik är redo för det. Patrik kommer naturligtvis få träffa henne när han vill och hon kommer få sova hos honom om han vill men hon kommer bo me mig den första tiden. Och nu tänker jag inte diskutera den här saken mer, det är ett gemensamt beslut punkt.
Rebecca

2013-11-05 @ 11:00:34
Anonym

Det låter egoistiskt från din sida.
Du är bara ute efter ett underhåll och tänker inte på Thea !
Har du glömt din barndom med all saknad ?
Låt Thea slippa det

Svar: Från min sida? Äh vet du vad? Jag tänker inte diskutera det här me nån som inte är insatt för fem öre. Ha en trevlig dag. Tack och hej
Rebecca

2013-11-05 @ 11:53:55
Anonym

Du gillar din rumpa väldigt mycket med tanke på alla bilder
men det ger intryck av att du raggar på nätet , ser billigt ut.

Svar: Haha, för första gången på 13 år har jag accepterat den. Men raggar? Hur menar du att jag raggar? :/ jag raggar ju inte ens på krogen.
Rebecca

2013-11-05 @ 12:16:28
Sofia

Vafan!
Det är ett gemensamt beslut "anonym"
Det kanske är så att Patrik inte riktigt är redo att ta hela ansvaret varannan vecka?
Eftersom han jobbar inom bygg/måleri har han tidiga morgnar, vilket kanske inte är så kul för Thea att varannan vecka få switcha?!

Underhåll spelar ingen roll ifall det är helger eller inte, i Rebeckas och Patriks sits kommer Patrik behöva hjälpa till ekonomiskt ändå!

Raggar på nätet? Ja precis.. på en sida som bara mammor och människor som är sugna på att klanka ner folk läser..?

Svar: Håller fullständigt med dig, sofia! Tack så mycket :)
Rebecca

2013-11-05 @ 22:48:43
Anonym

Sofia menar du att Rebecka ska bli försörjd av Patrik även i framtiden ? eller vad menar du med att Patrik ska fortsätta hjälpa till ekonomiskt ?Sorgligt nog delar Rebecka din åsikt om att hon fortfarande ska ha ekonomiskt stöd från Patrik, och saknar troligen känslan av att klara sig själv och därmed vara själständig och oberoende.
Tragiskt med den inställningen till livet och sig själv.



Svar: Så fort jag flyttat och vi bestämt när vi ska ha thea varannan vecka upphör all ekonomisk hjälp från patrik. Förhoppningsvis tidigare om jag får jobb eller försörjningsstöd.
Rebecca

2013-11-07 @ 08:29:50
Anonym

Underhåll spelar ingen roll ifall det är helger eller inte, i Rebeckas och Patriks sits kommer Patrik behöva hjälpa till ekonomiskt ändå!
Svar: Håller fullständigt med dig, sofia! Tack så mycket :)
Vad menar du ?

Svar: Så länge jag inte har jobb eller får försörjningsstöd så kommer patrik behöva hjälpa till ekonomiskt och när jag flyttar så kommer han betala en viss del i underhåll me tanke på att thea kommer bo hos mig men när hon bor varannan vecka så försvinner underhållet. Va är det du inte förstår?
Rebecca

2013-11-07 @ 09:51:22
Anonym

Din egoism gentemot din dotters rätt att träffa både sin mamma och pappa

Svar: Min egoism? Det är väl lika mycket patriks egoism eftersom att det va ett GEMENSAMT beslut. Och vi gör det enbart för Theas bästa. Nu är den här meningslösa diskussionen över!
Rebecca

2013-11-07 @ 11:18:57
Anonym

Meningslös! Ja eftersom du inte kan ta till dig andras erfarenheter.

Svar: jo, jag kan ta till mig andras erfarenheter men jag tycker att den här disskusionen inte leder nån vart .....
Rebecca

2013-11-07 @ 11:51:02
Anonym

Nej rumplisa det fixar du inte.

Svar: vad fixar jag inte?
Rebecca

2013-11-07 @ 12:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!