En väldigt bra fredag :D

Då va det fredag idag och tröttheten är värre än någonsin =/ Haha. Slog ju rekord
imorse, mer om det snart. Klockan ringde kvart över 6, hoppade in i duschen och
gjorde mig ordning, väckte Thea och klädde på henne innan jag lämnade henne
på dagis vid 8. Gick till fruängen för att ta bussen till Huddinge och självklart så
hoppar man på fel buss =/ haha. Tur att jag upptäckte fort och kunde hoppa av
vid nästa hållplats. Hamnade i alla fall på rätt buss till slut :) Satt och halvsov på
bussen och lyssnade på musik, finns ju inget bättre. Skulle kunna åka buss i flera
timmar, lyssna på musik och bara filosofera :P
 
Vad framme på söder vid halv 10 så jag gick in på coop och köpte en dricka och
sen gick jag till unga station för mitt möte :) Och det va ett väldigt bra möte :D
Alla papper till soc är fixade, vet dock inte om dom sista papprena hinner komma
tills på måndag men det är ju bara att skicka in en komplettering sen. Jag skrev
ut lite papper som skickas in och så ringde vi min a-kassa. Och det va tur för jag
har visst missat att få pengar därifrån i 6 veckor i våras som jag nu kan få retroaktivt
och det vore alldeles underbart! Så jag måste ringa arbetsförmedlingen på måndag.
 
Gud, nästa vecka har jag en hel del att stå ut! På måndag ska jag ringa 2 samtal och
så har jag socmöte. På tisdag är det först utvecklingssamtal på Theas förskola, sen
är det socmöte och på kvällen är det anställningsintervjun =/ haha. Men sen tror jag
att det är lugnt för att tag framöver, vore skönt. Har varit många möten, telefonsamtal
och pappersjobb den senaste tiden.
 
Efter mötet på unga station tog jag en promenad till gamla stan, gick och satte mig vid
kajen och filosoferade ännu mer och bara njöt av livet :)
 
 
Tog tunnelbanan till fruängen och va inne och handlade innan jag gick hem. Tog tag i hemmet
och städade lite, bytta sängkläder, satte igång en tvättmaskin och så :) Gick och hämtade
stumpan och hon hade haft en bra dag :) Idag är det 10e dagen utan blöja och bara 2-3
olyckor hittils, är så stolt över min stora tjej :)
 
M hörde av sig idag, känns bättre nu :) Kanske inte har gjort bort mig alltför mycket men jag
ska i alla fall tänka på mitt beteende och lugna ner mig lite :)
 
Imorrn ska jag och Thea upp till visättra och spendera hela dagen och kvällen där :D Ska
bli så roligt att träffa mormor igen. Men vi lär väl höras imorrn kväll. Ha en mysig fredag :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!