Febrig och jävlig

Igår kväll slog febern till från ingenstans :/ fattade ingenting
liksom.  Haha. Så idag har jag legat hela dagen me feber. 
Tror klockan va närmare halv 12 innan jag ens klev upp
från sängen.  Sen fixade jag klart  alla papper till soc och
sen däckade jag i soffan. Patrik åkte till stan för att
träffa w så jag och thea blev själva.  Passade på att ta
kokhett bad medan hon sov och sen däckade jag i
soffan igen. Jag hade hoppats att patrik skulle va
hemma till 5 så han kunde fixa middag för jag orkade
ingenting. Låg bara i soffan :( men jag va så illa
tvungen att göra middagen själv så thea fick i sig
nån mat. Sen är patrik så fräck att ta me k hem när
han vet att jag mår skit och han förvarnade inte ens.
Då va jag inte glad även om det va kul att träffa
honom igen.  Dom lekte för fullt me thea iallafall.  
 
Ligger i sängen och bloggar så nu tackar jag för
mig.  God natt på er :)



Kommentarer
Anonym

Skulle också bli förbannad på Patrik om jag var du,
i hans ögon och tanke lyder det förmodligen "Min lägenhet, mina saker du får flytta dig"

Svar: Jo så är det ju och egentligen har han all rätt att tänka så. Det är ju HANS lägenhet och HANS saker. Han behöver inte respektera mig för fem öre. Det är jag och Thea som bor här på nåder.
Rebecca

2013-11-03 @ 23:05:32
Anonym

Ja ni har det komplicerat nu. Du trånar och dejtar M och Patrik umgås med sina vänner.

Vad får du för hjälp från soc och de andra som du har möten med ?
Har ni slutat dela på helgerna med Thea ?
Hoppas att du är tillräckligt frisk för intervju på tisdag.

Svar: Haha, jag dejtar INTE M och det värsta trånandet är över :) Igår va första gången sen jag och patrik gjorde slut som han träffar några vänner och det unnar jag verkligen honom! :) Jag är ute titt som titt på krogen, fikar me vänner osv men han sitter bara hemma =/ så jag är glad att han kommer ut ibland och träffar vänner också.
Idag har jag möte me soc angående försörjningsstöd så håll tummarna att jag får det beviljat trots att jag bor me trots trots att jag bara är inneboende. Nä, dom senaste 2 helgarna har både jag och Patrik haft henne för att hon skulle få va hemma och ta det
lugnt men helgen som kommer så kommer patrik ta Thea och jag ska höra me min moster om jag kan sova hos henne.

Ja, även om jag skulle ligga inför döden så skulle jag gå på intervjun men idag är jag äntligen feberfri, första gången på 1,5 dygn så jag hoppas att jag börjar bli frisk :)
Rebecca

2013-11-04 @ 08:01:15
Anonym

När man läser inlägget får jag en känsla av att du inte unnar Patrik att träffa kompisar ! och framför allt inte ta hem dom !
Varför ringde du inte P och sa att Thea behövde mat och du inte orkade ?
men du har ju varit feberfri i 36 timmar ????

Svar: Jo, han får verkligen träffa kompisar och ta hem dom när jag inte ligger däckad i feber eller så kan han i alla fall ha lite vett att förvarna mig innan. Jag ringde Patrik och sa det men han sket i det. Jag har inte varit feberfri i 36 timmar =/ Har haft feber konstant sen i lördags kväll.
Rebecca

2013-11-04 @ 09:52:34
Anonym

Stackars dig !

Svar: äh, jag klarar mig :)
Rebecca

2013-11-04 @ 10:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!