Härliga fredag :)

Den här fredagen började me ett härligt pass på gymmet, fokus låg på ben och armar
och musklerna brände rejält när jag va färdig men jag va ändå inte nöjd efteråt :/ Ville
ha mer värk! Haha. Måste börja köra plankan en stund varje dag också så jag får bort
magen som aldrig kommer försvinna annars :( Eller i alla fall få den att minska lite =/
Det är skönt att jag inte har massa möten och sånt framöver så jag kan bosätta mig
på gymmet lite oftare :)
 
 
 
Efter gymmet kom jag hem och åt lite och sen blev jag så trött, satt och halvsov i
soffan men efter ett tag tog jag ett ryck och hoppade in i duschen och gjorde mig
ordning :) Mötte upp Melissa i skärholmen vid halv 3 och vi gick i lite affärer och både
jag och Melissa kom hem me lite saker :) Tack kära kusin för idag :D Tog bussen hem
vid 6.
 
 
Blev onyttig middag ikväll så imorrn funderar jag på att ta en långpromenad om jag inte åker upp
till visättra :) Nattade Thea strax efter 8 men varje kväll, typ 15 min efter att vi lagt henne så bajsar
hon så då måste vi byta blöja innan men sen brukar hon somna :) Men det är lite irriterande att hon
inte bajsar innan. Jag ska lägga mig i soffan och kolla på mannan som kunde tala med hästar och
sen blir det sängen.
 
Ikväll skickade jag efter en julklapp till mig själv från mamma :) Har hittat en pyjamas på hm som
jag vill ha i julklapp också :)
 
Ha en trevlig fredagskväll så hörs vi :) God natt på er!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!