Härligt men farligt ;) <3

Imorse va det segt att ta sig upp :( Somnade typ vid 1 och sen vaknade jag 
till och från flera gånger under natten och imorse ringde klockan halv 7 men
låg och drog mig till 7 och sen hoppade jag in i duschen , klädde på Thea och
lämnade henne på dagis. Gick hem och gjorde mig ordning och sen åkte jag
till kvarnbergsplan för att träffa killen :) Vill dock poängtera att det inte är nåt
romantiskt mellan oss, varken han eller jag har några planer på att bli tillsammans
utan vi träffas och umgås bara :) Han är en jätte härlig kille, supermysig och
charmig men jag har bara varit singel i drygt 3,5 månad och tänker inte inleda ett
nytt förhållande än. Inte förrän jag har jobb och bostad. Och det är lite svårt
att träffa nån kille när man bor hos exet, det är ju lite sjukt. Men nu är det
som det är. Vill fan ha egen bostad nu!
 

Vid halv 1 åkte jag upp till visättra och hälsade på tanterna oxh klippte mig,
blev supernöjd men ska nog klippa luggen lite kortare. Tunnade ut håret,
klippte upp det och klippte snelugg :) Håret känns mycket lättare och fram-
förallt friskare :) Underbart! Rörde mig hemåt vid 20 över 5 och då låg patrik
i soffan och sov och Thea satt och kollade på tv. Dom hade redan ätit middag
så jag värmde två billys pizzor bara. Jag och Thea tog ett bad och sen nattade
jag henne. Nu sitter Patrik och kollar på nån dokumentär om skinheads och jag
sitter här och roar mig :)
 
Imorrn är det fredag och jag börjar fredagen me ett vattengympapass på förmiddagen
och sen hem och tvätta och röja och städa :) Annars blir nog fredagen rätt lugn :)
På lördag förmiddag ska vi lämna Thea hos mamma, hon ska sova över där så jag
och Patrik kan röja, rensa och lägga ut massa saker till försäljning på blocket och
tradera :D Så större delen av lördagen kommer ägnas åt det. Annars har jag nog inga
större planer.
 
Men vi hörs imorrn :)



Kommentarer
Anonym

Är det inte din helg med Thea nu ?

Städar gör du varje dag så varför åker inte du med till din mamma så att du kan vara med din dotter denna helg ?
När får Patrik ledig helg ?

Lägga ut annonser kan ni väl göra en kväll

Svar: Ingen aning. Förra helgen så ville patrik bara åka me Thea upp till Tierp fast jag har för mig att det va min helg helg då =/ vi har inget stenhårt schema utan tar det som det kommer lite och va vi har för planer. Jag har sagt till Patrik att det bara är att säga till när han vill ha en ledig helg eller natt eller hur han vill ha det. Det är ju så jag gör. Bara för att det är "min" helg så betyder det inte att jag har några planer utan då stannar jag hellre med Thea :) Och då kan ju patrik göra va han vill eller åka bort eller nåt men det gör han ju inte. Jag kan ju inte tvinga honom att hitta på nåt eller göra nåt bara för att det är hans barnfria helg =/
Rebecca

2013-11-22 @ 08:09:17
Anonym

Vad är det som är farligt men härligt ?
Vet ditt x om att du dejtar killar samtidigt som du bor kvar i hans lägenhet ?
Jag tycker inte att det är sjyst !
Även om den senaste killen bara är kompis så har du ju haft mer avancerade dejter

Vad tycker du ?



Svar: Dejtar? Jag dejtar inte för jag har inga som helst planer på nåt förhållande. Jag träffar killar och umgås me och det vet Patrik. Han får gärna träffa tjejer, det är liksom över mellan oss. Nä, det kanske inte är så schysst men va spelar det för roll egentligen? det är slut mellan oss, jag tar inga killar hit och han får mer än gärna träffa tjejer. Och dom flesta killar jag träffar är vänner eller en engångsgrej., jag skulle aldrig ta nån hit. Och jag skulle inte vilja att Patrik tar nån hit heller så länge jag bor kvar.
Rebecca

2013-11-22 @ 09:21:22
Anonym

Du menar att om Patrik ska få vara barnfri så måste han lämna sitt hem

Svar: nej, absolut inte. Jag har varit hos min moster me Thea endel helger men då har han ju bara suttit hemma. Han måste ju komma ut och träffa folk och börja leva igen :)
Rebecca

2013-11-22 @ 13:48:12
Anonym

Vad jag kan läsa mig till så har du varit där en helg med Thea.

Svar: Hmm, är det bara så lite? :/ det kan nog hända. Den här helgen kunde patrik fått vara själv men det ville han inte då jag frågade så nästa helg ska vi båda uppenbarligen va barnlediga och helgen efter det så sover jag och thea hos min moster om det går annars måste vi va hemma :(
Rebecca

2013-11-25 @ 01:59:36
Patrik

Det blir min andra helg helt själv på 3 månader och jobbar på dagarna så jag vet inte riktigt när jag ska ha tid att träffa någon plus att det inte är direkt läge att ta med sig något ragg hem till exet

Svar: Jag har erbjudit mig att sova borta men då har du inte velat :/ och jag kan ju inte direkt ta hit killar och ingen kille tycker att det är kul att man bor hos exet :/ du kan iallafall ta me dig tjejer hit när jag är borta men jag kan inte det. Och jag tycker verkligen att du ska ut och träffa folk :)
Rebecca

2013-11-27 @ 22:05:29
Anonym

Kul att Patrik läser din blogg !
Hoppas att du tar med fler av hans inlägg.
Du tar ju inte med allas komentarer!

Svar: Patrik har alltid fått läsa min blogg och det va första gången han skrev häromdagen, tro mig, blev halvt chockad :) nä, jag publicerar inte alla kommentarer, finns ingen anledning till det.
Rebecca

2013-11-29 @ 15:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!