Heldag i visättra :)

Den här dagen började me en rejäl sovmorgon, jag vaknade vid halv 10 och Thea
vaknade en stund senare :O Gissa om jag vart lite chockad. Haha. Men det va så
välbehövligt! Jag hoppade in i duschen och så gjorde jag mig ordning för att åka
upp till visättra och hälsa på tanterna där :)
  

Vi åt pannkakor, pratade och så skulle jag va försökskanin till Melissa när hon
målade mina ögonbryn :P haha. Och sen satt jag, Melissa, moa och carlos och
spelade kort, blev två omgångar tecken som snorungarna vann bägge gångerna =/
haha. Jag kom hem vid kavrt i 10 och då hade Thea precis somnat :) Nu sitter
jag och patrik och kollar på tv, ska väl ta och duscha snart eller om jag bara tvättar
bort sminket, orkar inte riktigt duscha.
 
Imorrn händer förmodligen inte så mycket. Ska tvätta, röja och städa lite och sen
blir man ensam på eftermiddagen och kvällen då Patrik tar mig sig Thea till sina
föräldrar på middag :) Får se hur jag ska roa mig då :P
 
Men ha en jätte bra lördagskväll så höres vi :)



Kommentarer
Amanda

Hej!

Jag läste att du har funderat på om din dotter har adhd. Har också läst att du rökt under din graviditet, vet du att det kan hänga ihop?!?!?
Har du påbörjat utredning angående din dotter? vad gör förskolan?

Svar: Adhd går i släkten så jag skulle inte bli förvånad om det visar sig att hon har det. Jag har inte påbörjat nån utredning för egentligen gör dom inte det förrän i skolåldern men det fanns visst nåt ställe som började när dom är 3 så jag ska ev kontakta dom i vår. Förskolan gör sitt för att hjälpa thea och det går jätte bra :)
Rebecca

2013-11-10 @ 10:56:56
Anonym

Varför tror du att Thea har ADHD ?
Att hon har varit stökig har ju flera naturliga förklaringar ex språket och hennes situation hemma ( ni ska ju separera men kommer inte till skott med att ändra ert liv så ni väntar på en lösning vilket måste påverka Thea negativt)

Svar: Det är inte bara att hon har varit stökig. Hon har koncentrationssvårigheter, hon blir stressad blans mycket folk, hon har ingen självbehärskning när det gäller främlingar osv. Många symton som hon uppvisar stämmer me adhd. Men såklart att vår situation påverkar henne också. Hur menar du me att vi inte kommer till skott att ändra våra liv?
Rebecca

2013-11-12 @ 08:04:00
Anonym

Du flyttar inte arbetar inte, ni planerar men det förändrar inte er hemsituation.
det är väl likadant nu som för 100 dagar sedan

Svar: Ge mig jobb och bostad så flyttar jag direkt! Tror du att vi vill ha det såhär? Du måste va så naiv och korkad om du tror att man får jobb och bostad på 5 röda.
Rebecca

2013-11-12 @ 09:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!