Ingen koll på dagarna

Herregud va jag har varit dagvill den senaste tiden =/ Skyller på mr Grey ;) Han som får mina
tankar på helt annat håll :P Haha. Anledningen till att jag kallar honom för mr Grey är att han
verkligen är verklighetens mr Grey, på alla sätt. Mer eller mindre i alla fall. Han trollbinder mig,
han är komplicerad, mörk och mysterisk, han släpper mig gärna inte in på livet. Och sexet tänker
jag inte ens nämna. Men för mig är han mr Grey anyway.  Men det är ju för tusan första advent
på söndag och sen är det lucia =/ Vart tusan har tiden tagit vägen????? =/ Jag hinner verkligen
inte me! Så i veckan måste lite julgardiner och juldukar upp och självklart adventsljusstaken.
Resten väntar jag me ett tag :P Och M måste va i sjunde himlen, hon har troligtvis pyntat för fullt
och laddat upp me massa julmusik och julmust :P Fast julmusik har hon ju lyssnat på
året om :P Saknar henne så det gör ont :(
 
 
Har inte varit på gymmet nåt i veckan men imorrn tänkte jag dra dit nån timme och sen måste
jag till soc och lämna lite papper och sen ev upp till visättra :) Om jag och Thea inte sover där
i helgen. Det är patriks barnfria helg så han ska väl ut på lördag om det blir av, det hoppas jag
för hans skull :) Själv är man för pank för att ha råd så jag får vänta tills efter jul men det är lugnt :)
Hoppas bara att jag och Thea kan sova i visättra och mysa massor :) Blir ju inte samma sak för
Patrik om vi måste va hemma men jag kan ju inte heller förvänta mig att jag och Thea ska kunna
sova i visättra jämt =/ Åh, det är jätte jobbigt :( Och det här me mr Grey är jobbigt, att inte kunna
träffas när man vill och typ smyga. Fan va jag vill ha en egen lägenhet nu!!!! :(
 
Idag har jag varit rätt produktiv :) Diskade två dagars disk efter att jag hade lämnat Thea på
dagis, sen hoppade jag in i duschade och då ville Grey att jag skulle komma för han hade en
lucka så jag klädde på mig och åkte till Huddinge en snabbis. Åkte hem och nu sitter jag i
soffan och är astrött :( Ska väl dammsuga och fortsätta söka jobb :) Satte upp mig på en
trea i Fagersjö igår men hade typ nr 167 av 170 :( Kommer aldrig flytta ju :( Måste ta tag
och sätta upp mina lappar lite överallt också :) Och ni som läser min blogg får mer än gärna
höra er runt bland vänner och bekanta om det finns nån som hyr ut i andrahand i Stockholm.
 
Aja, nu ska jag fortsätta mitt jobb och lägenhetssökande så ha en bra onsdag :)
 
 
 



Kommentarer
Klara

Vad får hyran ligga på?

Svar: Max mellan 5000-6500
Rebecca

2013-11-27 @ 16:31:49
Klara

Okej inkl. el och tv eller exkl?

Svar: Spelar ingen roll :) beror såklart på va elen ligger på lite :)
Rebecca

2013-11-27 @ 20:34:45
Anonym

Tänker du inte att det är lite konstigt att svansa efter en annan kille när du bor med Patrik ännu?

Att smyga lär du ju få göra även om du och Thea bor ensamma ;) sånt är livet för att inte barnen ska klamra sig fast hos någon tillfällig

Svar: Jag svansar inte efter nån :) klart det känns helt sjukt men förhoppningsvis kommer patrik börja träffa andra också men det är sjukt irriterande att vi bor ihop.
Jag behöver inte smyga på samma sätt om jag bodde ensam, då skulle jag kunna träffa honom när jag ville och han skulle kunna komma till mig. Som sagt kan han ju inte komma hit nån kväll
Rebecca

2013-11-28 @ 01:33:57
Anonym

Ja har nu läst igenom din blogg och har lite frågor. Hur kan du fortfarande inte ha jobb?? Ja sökte och fick jobb inom en månad. Sök lite utanför älvsjö.. varför skriver du inte in dig i vikarie förmedlingar??? Sök andra jobb inte bara barnskötare.

Svar: Hur ska jag veta att jag inte fått jobb än? Jag söker jobb i Hässelby, Enskede, i stan, bromma osv. Inte enbart barnskötarejobb utan också endel städjobb och butiksbiträden.
Rebecca

2013-11-28 @ 18:42:14
Anonym

Undrar vad Patrik skulle säga om ditt levene, Hoppas att han kastar ut dig?
Tycker du att du är en ansvarsfull mamma ?=??????

Svar: Mitt leverne? vilket leverne Jag är inte en sämre mamma för att jag gör saker på egen hand, jag tar hand om min dotter till 100%. Jag försöker ofta passa på att göra saker på dagarna just för att kunna va me Thea när hon kommer hem från dagis. Patrk får väl kasta ut mig om han vill, jag tvingar inte honom att låta mig bo här men jag vet också att han inte skulle kasta ut mamman till sitt barn, han är så mycket bättre än så.
Rebecca

2013-11-28 @ 18:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!