Inte en lugn stund :)

Hittils den här veckan har jag haft saker att göra varje dag och resten av veckan
kommer gå i samma tecken :P Rätt härligt ändå! Men jag längtar efter en lugn dag
hemma och bara slappa men det får bli nån dag nästa vecka :)
 
Imorse började dagen halv 6 då klockan ringde. Va så trött då jag inte gick och lade
mig förrän halv 1 inatt så jag får skylla mig själv. Men jag tog en dusch och piggnade
till en liiiiiten aning. Thea vaknade vid 7 och så klädde jag på henne och så gick vi
till dagis vid 8 :) Träffade Theas bästis mamma som sa att hon och J (Theas bästis)
hade skrivit ett brev till Thea. J vill så gärna att Thea ska komma hem till henne så
vi ska ordna nån playdate framöver :) Tänkte höra om J kunde följa me Thea hem
på tisdag och leka och äta middag :) Åh, min lilla älskling börjar bli stor <3 Ta me
kompisar hem efter dagis, gå hem till kompisar efter dagis. Nu börjas det och jag är
så fullkomligt glad för Theas skull :)
 
Anledningen till att Thea fick börja så tidigt idag va för att det va föräldrarådsmöte
och jag sitter ju me där :) Vid 9 va mötet klart så jag gick till fruängen för att köpa
en dricka men hade glömt plånboken hemma så det va bara att gå hem igen och
hämta den och sen åkte jag till telefonplan för boskolan men det va i princip helt
meningslöst. Gjorde samma sak där som jag kunde gjort hemma. Men jag fick iväg
två intresseanmälningar på två lägenheter, en i Årsta och en i Hagsätra men väntar
mig inte att få nån av dom me min ekonomi men det skadar ju inte att skicka iväg
en intresseanmälan :) Åkte hem vid 11 och då dammsög jag och åt lite brunch och
slappade innan jag gav mig ut igen :)
 
Tog tunnelbanan till midsommarkransen  och min anställningsintervju :) Hade lite
problem me att hitta men det va jätte lätt egentligen =/ haha. Det kändes väl rätt okej
men jag vet inte riktigt, det andra stället verkade mer avslappnat och lättsamt och jag
trivdes bättre =/ Men ett jobb är ett jobb. Jag får svar imorrn under dagen i alla fall. Och
om jag får det jobbet i midsommarkransen så tror jag att jag börjar omgående och då är
det bara att jobba tills jag börjar på det andra om jag får det eftersom att anställningen
där inte började förrän i januari :) Så vi får se hur det slutar :)
 
Kom hem och tog det lugnt :) Jag och Patrik och hämtade Thea vid 4 och hon hade haft
en bra dag på förskolan. Vi kom hem och jag somnade i soffan =/ haha. Sen började jag
me maten och sen blev det ett bad för min och Theas del innan det va dags att natta henne.
 
Imorrn ska jag till gymmet efter att jag har lämnat Thea på dagis och sen ska jag till
skärholmen och träffa Melissa :) På lördag ska jag och Thea till flempan på födelsedagsfika
hos min kusin och på söndag ska jag till maria och dom och då får patrik och Thea lite
välbehövlig egentid :)
 
Nu ska jag kolla på film men ha en trevlig kväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!