Julstök och sjuk dotter

Vilken natt vi hade :( Blev inte många timmars sömn då Thea sov oroligt, vaknade och
grät flera gånger och hade ont i munnen :( Och gråtandet och ontet har fortsatt hela dagen
och kvällen :( Hon va dock feberfri men bara gråtit och haft ont. Så idag har jag
ägnat mig åt att försöka trösta henne och julfixa lite fint här hemma :) Vid halv 3 kom
i alla fall Melissa över och hjälpte till så jag kunde stryka sovrumsgardinerna och
hänga upp :) Så jag hann me att stryka alla gardiner och hänga upp samt stryka alla
dukar och lägga ut nästan överallt. Även adventsljusstakarna åkte upp :) Tänkte vänta
me tomtar och sånt tills typ nästa vecka eller nåt sånt :) Men det är lite juligt. Men det tog
verkligen emot, hade absolut ingen lust :( Och jag är liksom den som typ räknar ner dagarna
så att man får julpynta. Men det är ju en annan sak nu :( Längtar däremot till nästa jul, då
kan jag förhoppningsvis julpynta MITT EGET hem :D Woohoo!!!! Ett jobb och eget hem är
det enda jag  önskar mig av tomten :P Haha. Patrik fixade middag och så åt vi och snackade
lite innan Melissa åkte hem. Jag och Thea tog tog ett bad och nu sitter vi och tittar på tv och
Patrik har somnat i soffan så jag och Thea occuperar  väl sängen då :) Får se hur mycket
jag sova men men.
 
 
Imorrn ska vi till läkaren me Thea då vi misstänker antingen svamp eller halsfluss och sen
skjutsar han upp oss till visättra. Måste förbi röda näsan en sväng också innan :) Ska
klippa mig, duscha och göra mig ordning för kl 18 ska jag va i Södertälje, det ska bli riktigt
trevligt :) Ev så blir det en blinddate ;) haha. Jessicas pojkvän har en singelkompis som
han skulle bjuda så det vore trevligt om han kom :) Säger inte nej till att träffa nya
människor :) Även om jag längtar så sjukt mycket efter kärleken och få bli kär och träffa
en ny så har jag så mycket innan att ordna upp först :( Men slår kärleken till när jag minst
anar det så tänker jag inte vända den ryggen. Men jag tänker inte göra samma misstag
att bli sambo igen direkt, jag vill verkligen bo ensam och få vara självständig! Det skulle
betyda allt för mig just nu!!!! :( Och jag är så fruktansvärt stolt över M som fixade uppkörningen
idag, så jävla grymt! Hon har tjatat om det där körkortet i 7 år och idag äntligen :D
 
Nä, det är väl dags att ta kvällsciggen, borsta gaddarna och knoppa :) Vi hörs på söndag kväll
igen :) Önskar er alla en underbar helg! :D Själv hoppas jag att jag inte börjar bli sjuk, börjar
känna av halsen lite =/ ta i trä!!! Vill inte bli sjuk nu. Saknar mr Grey så det gör ont :( Tror att
vi hade kunnat få nåt väldigt fint framöver :( Aja, bara att hålla ut tills han tänkt färdigt och sen
hoppas på det bästa :) Förstår att det är mycket för honom att ta in och tänka över.
 
Nä, cigg, tänder, sängen va det ja :P natt natt på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!