Liiiiite piggare :P

Idag har jag varit en aning piggare än den senaste tiden :P Och trots att jag klev
upp halv 7 imorse, inte illa! :) haha. Nån som INTE va pigg imorse va Thea, hon
fick till och med sova 35 min längre än vanligt men hon va jätte arg när jag väckte
henne :( Mitt lilla hjärta! Hon sa flera gånger att hon bara ville vila en liten stund
till. Min sötnos! Men efter 10 min skrik och gråt så gick hon upp och åt frukost
och klädde på sig :) Lämnade henne på dagis strax efter 9 och sen tog jag
bussen till Älvsjö för att åka till Södertälje och hälsa på Jessica :)
 
Kom fram vid 11 och då gick vi upp till henne och Adde och hämtade en
sjuhelvetes massa pant innan vi tog bussen till coop och pantade och köpte
fikabröd. Åkte tillbaka och fikade och pratade massor :) Bestämde att vi ska
åka och julhandla den 26e och så blir det utgång den sista :D Yeeeey, ska
bli så jävla kul :D Ska försöka dra me ett gäng, förhoppningsvis några fler
singlar men annars har jag inga problem me att va det tredje hjulet, får väl
ragga upp nån ;) eller nån får väl ragga upp mig, raggar ju inte själv så :P
Blir i alla fall förfest och middag hos dom innan :) Åh, fan va jag längtar nu!
 
 
Får se när Patrik ska ut och festa då, tycker att han borde komma ut nångång.
Det funkar inte att bara sitta hemma, åka upp till Tierp och jobba. Han måste
börja leva lite också, komma ut och träffa folk och ha lite roligt också :) Men
snart är det väl i alla fall dags för julbord eller nåt me hans jobb :) Det känns
skönt att vi kan va vänner och bo under samma tak tillsvidare :) Patrik är
och kommer alltid va en viktig del av mitt liv, dels har jag tillbringat 7,5 år
tillsammans med honom och sen har vi en dotter tillsammans.
 
Jag åkte fran Jessica vid kvart i 3, hoppade av i Rönninge vid halv 4 för att bli
upplockad av Patrik men han va 35 min sen så jag fick stå ute och frysa, lovar
att mina tår och fingrar va isklumpar =/ Fy attans va det va kallt! Snart fram me
vinterskor och vantar. Usch. Vi åkte och hämtade Thea och sen hem och fixade
middag och det vanliga kvällsfixet :) Lade Thea vid halv 8 men än sover hon inte
och hon har bajsat 3 gånger sen vi lade henne =/ bara pyttelite varje gång. Men
nu hoppas jag att hon somnar för snart börjar greys och det vill jag se i lugn och
ro.
 
Imorrn ska jag va hemma och röja lite och dammsuga och kl 3 ska jag hämta Thea
och hennes bästis som ska komma hit och leka och äta middag :) Och på fredag
flyr jag till visättra över helgen och Patrik och Thea åker till Tierp på lördag
förmiddag :)
 
Vi hörs väl imorrn kväll :)



Kommentarer
Anonym

Hur långa dagar har Thea på förskolan ?

Svar: Antingen 9-15 eller 9-16. Beror lite på.
Rebecca

2013-11-14 @ 11:37:43
Anonym

Får hon verkligen vara så länge , med tanke på att du inte arbetar ?
Brukar ju vara 9-15 då man får syskon till barnet

Svar: Jag har prata me personalen och på den förskolan får hon gå heltid oavsett om jag arbetar eller inte. Om jag skulle vilja så skulle hon kunna gå från dom öppnar till att dom stänger men det vill jag inte.
Rebecca

2013-11-14 @ 12:28:52
Anonym

Varför flyr du, när ingen är hemma ?
Det måste väl vara smartare att fly när Patrik är hemma ?
Hur går det med de sökta arbetena och bostäderna , förmodligen inget vidare eftersom du inte rapporterar något om det

Svar: Det är ett talesätt. Sluta övertolka allt jag skriver. Måste jag rapportera om allt kanske?
Rebecca

2013-11-14 @ 12:44:54
Anonym

Måste jag rapportera om allt kanske?
Nej, men du informerar omvärlden om när du har mens sover badar och städar så varför inte om du får arbete och egen bostad

Svar: Tro mig, när jag väl får arbete och lägenhet så kommer jag informera om det. Ha lite tålamod va :P
Rebecca

2013-11-14 @ 13:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!