Nu får det va nog!

Jag har aldrig varit me om en sån här extrem trötthet förut :( Gud va jag tjatar om min
trötthet nu för tiden =/ Men den börjar gå mig på nerverna, är totalt orkeslös och har
ingen energi, är trött dygnet runt. Och jag brukar inte vara såhär. Sova mitt dagen har
jag i princip aldrig gjort, somna i soffan efter maten är också sällsynt men nu händer det
så gott som varje dag =/ Va fan är det me mig? Är det bara hösttrötthet eller är det nåt
annat? Snart måste jag bli mig själv :(
 
Efter att jag hade lämnat Thea imorse gick jag hem och lade mig och sov i nästan 1,5
timme =/ Skulle egentligen åkt till visättra men jag orkade inte och sen ville jag inte ut
i det här vädret som har varit idag. Så jag har varit hemma och städat, tvättat och
diskat. Hämtade Thea och gud va hon och hennes bästis är taggad inför torsdag, det
va det enda dom hade pratat om idag på förskolan :P haha. Dom är så otroligt söta :)
 
 
Fixade middag, tog ett bad, nattade Thea. Ja, det gamla vanliga.
 
Vi hörs imorrn :)
 
 
 



Kommentarer
Anonym

Gravid?

Svar: Haha, den risken är osannolik :)
Rebecca

2013-11-12 @ 21:05:22
Anonym

Är det ?
Hade inte du en fri helg med M ?

Svar: Jag hade mens förra veckan och har inte haft sex efter det så ja, den risken är rätt osannolik :P
Rebecca

2013-11-13 @ 04:36:04
Anonym

Vilken tur att du inte har ett arbete att sköta med tanke på att du behöver sova middag flera gånger per dag

Svar: Ja det vore ju annorlunda om jag hade ett jobb :) då hade jag såklart inte kunnat sova men nu har jag inget jobb så jag kan sova hela dagarna om jag nu skulle vilja det och det är ju knappast ditt problem så varför ens bry dig?
Rebecca

2013-11-13 @ 10:15:13
Carro

Jag tänkte också på om du skulle vara gravid :p men det kan vara järn eller nån vitaminbrist kanske? eller någon inflammation i kroppen? det går ju att kolla upp på vårdcentralen, hoppas det blir bättre snart :)

Svar: Haha, vi kan ju iallafall utesluta en graviditet :P jag ska avvakta ett tag till så får vi se om det blir bättre :) vissa dagar är bättre än andra :)
Rebecca

2013-11-13 @ 11:41:54
Madeleine

Skyller på vädret :P Grannen, jag och syrran är likadana just nu .. Trötta, sega, orkar inget ... Värdelöst :P

Svar: det är verkligen värdelöst! Hatar att va såhär sjukt extremt trött! :(
Rebecca

2013-11-13 @ 19:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!