Pigg och glad :D

Äntligen börjar min energi komma tillbaka :D Så otroligt underbart! Energin och
glädjen har varit på topp idag :) Thea vaknade innan klockan och va pigg och
glad. Tyvärr fick jag ett sms från J's mamma som skrev att J ligger hemma i
feber så vi får skjuta upp playdaten till nästa vecka. Trodde Thea skulle bli
jätte ledsen för det första hon sa när hon vaknade va att idag ska J komma
och låna Theas vagn :( Men hon blev inte ledsen utan sa bara att J va ledig
idag. Haha. Lämnade henne på dagis och gick hem och röjde och skulle
diska men då har dom ju stängt av allt vatten fram till kl 15 idag =/ Hade ju
totalt glömt bort det =/
 
 
2011
2013
 
Jag hämtade skruttan och så gick vi hem och strax efter kom Patrik så jag fixade middag
och sen gick jag ner till centrum för att hämta ut ett paket och handla lite. Sen va det dags
för dom vanliga kvällsritualerna. Lade Thea för 5 min sen, nu är hon uppe och har bajsat
så jag ska ta och byta blöja och lägga henne igen och hoppas att hon somnar.
 
 

Imorrn blir det gymmet en timme och sen hem och packa och duscha och dra upp till
visättra :) Så jag tar en bloggpaus fram till söndag kväll så jag får önska er en underbar
helg tills vidare :)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!