Redan fredag? :O

Shit va den här veckan har gått fort =/ Det är redan fredag och nästa söndag är det
första advent :O Har helt glömt bort det här me advent och lucia och allt, har haft så
mycket annat i huvudet. Så nästa vecka ska väl i alla fall lite julgardiner upp men tänker
vänta me resten ett tag till. Har ingen lust att julpynta och hålla på men det är för Theas
skull, hon ska växa upp me julpynt och massa sånt :)
 
 
 
Imorse velade jag mellan att gå på vattengympa eller gymma men det blev 1 timmes
gym :) Va så grymt skönt! Hade endel frustration som jag behövde bli av me. Kom hem
och ringde en väldigt sur kille =/ Åh, varför ska allt va så jävla komplicerat hela tiden?
Varför kan man inte bara träffas, umgås, ha kul och ta det som kommer? Han är så otroligt
perfekt men så osäker och det driver mig till vansinne! Får se om jag kanske kan träffa honom
på söndag, då ska Patrik och Thea på kalas hos Theas ena kusin :) Det ska bli kul för Thea
att träffa sina kusiner igen, dom har hon inte träffat på flera månader =/
 
Jag och Patrik började tjafsa om julen ikväll och jag va så irriterad. Hur kan man va så totalt
okänslig och oresonlig? Tycker inte att det är för mycket begärt men nä, det går inte alls.
Får väl se hur det slutar, för Theas skull hoppas jag att det slutar bra. Och då blir alla nöjda
och glada, det är liksom bara den här enda julen :(
 
Nu har jag nattat Thea ska jag har bänkat mig i soffan me lite ostbågar och idol och kl 21 börjar
en film som jag ska se :) Sen blir det sängen och sussa. Och drömma lite om en viss person
som börjar ge mig lite fjärilar i magen =/
 
Men vi hörs imorrn igen så ha en härlig fredag :D
 



Kommentarer
Sofia

Ha julen varannan gång? :)

Svar: Det har vi alltid haft men det här är första julen sen vi gjorde slut och jag ville att vi skulle ha halva julen var bara det här året
Rebecca

2013-11-22 @ 22:16:54
Anonym

Hur menar du med halva julen ?
Var Thea förra året ?
Om hon var hos Patriks familj så är det med din familj i år annars hos Patriks familj. Eller firade ni jul hemma hos er ?
Då får ni antingen resonera som vuxna människor eller lotta om var hon ska vara !!

Svar: Patrik får dagen me thea på julen och jag får kvällen. Jag hade henne förra julen men den julen ska min mormor fira me oss och det kan bli sista julen :( jag försöker resonera och kompromissa men det är svårt när han är envis som en åsna :/
Rebecca

2013-11-25 @ 01:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!