Så komplicerat

Killen jag har träffat lite är så jävla underbar på alla sätt och vis och jag börjar
verkligen tycka om honom MEN nu är vår bekantskap troligtvis slut då jag bor
me Patrik :( Han gillar inte att jag bor me mitt ex och jag förstår verkligen honom.
Och han litar inte på mig när jag säger att det är helt slut mellan oss, det finns
inga känslor kvar osv. Så det finns inte så mycket att göra :( Fan för det här!!!
Jag kunde fått en toppenkille så småningom om jag hade haft eget boende. Det
suger! :( Det är väl lika bra att man blir nunna medan man bor kvar här :( Men
äh, lika bra att det blev såhär. Jag vill inte inleda nåt nu men jag skulle vilja ha
nån som man kan träffa ibland eller bara ha som vän. Jag vill ha nya vänner men
det är svårt att skaffa när dom killar man träffar bara vill ligga =/ hmm. Varför ska
killar va såna kåtbockar som BARA tänker på sex?
 
 
I förmiddags åkte vi och lämnade Thea hos mamma och sen åkte jag och Patrik
ner till Huddinge, han va och klippte sig och jag köpte nya träningskläder :D Sen
åkte vi hem en snabbis för att sen åka till Tumba och garaget för att träffa
kopparskägg och byta däck på patriks bil. En väldigt trevlig överasskning va att
Putte och Robino också va där och endel annat folk :) Man träffar ju inte dom alltför
ofta :( Vi va väl där i drygt 1,5-2 timmar och jag lovar att min fötter va isbitar =/ Men
det va det värt :D Jag och Patrik åkte till Långbro och köpte middag och sen käkade
vi och nu ska jag väl snart knalla ner till centrum och Patrik ska bära ner sommardäcken
till källaren. Får se om vi orkar ta tag i det vi hade planerat att göra eller om vi skjuter
upp det ytterligare =/
 
Efter middagen tog jag en promenad till fruängen för att handla lite lördagsgodis och
nu sitter vi och glor på tv. Är så sjukt rastlös och sprallig och på förvånansvärt bra
humör :) Imorrn förmiddag tänkte jag dra till gymmet innan vi hämtar Thea och på
eftermiddagen när hon och Patrik åker på kalas får jag se va jag hittar på. Antingen
blir det ett gympass till eller så .... ja, jag vet inte. Får se va som händer.
 
Ha en bra lördagskväll och sup åt mig också :)
 



Kommentarer
Anonym

Ett tips.
Var singel nu ett bra tag.
Åtminstone tills du flyttat och format ditt eget hem åt dig & Thea.
Och fått känna på hur det är att vara bara dig själv utan
att någon kille finns där och klara av vardagen själv.
Och så får du fundera på vilka kvalitéer en kille ska ha för dig och Thea! Barnkär, snäll, rolig, ärlig och som kan lita på dig till 110% & du kan lita på till 110%.
En som inte litar på dig är inget att ha, tänk dig ett exempel scenario i framtiden; du ska ha samtal på theas skola/förskola och så har du en kille som inte litar på dig...du ska kunna bo hos vem som helst DET ska inte vara en källa till att en kille inte litar på dig.
Allt ska vara 100%igt bra eftersom att Thea finns med nu.
(Och det finns sånna killar!)

Eller har jag fel? :)

Svar: Jag har som sagt inga som helst planer på att inleda nåt nytt förhållande på bra länge. Vill som du själv skrev skaffa bostad och jobb och stå på egna ben, bli vuxen innan jag inleder nåt. Jag har inte bråttom me att skaffa en ny pojkvän men att få lite fjärilar i magen är aldrig fel ;) nästa potentiella pojkvän ska verkligen kännas 110% rätt inom alla områden och nånstans nångång ska jag lyckas fånga en sån kille :)
Rebecca

2013-11-24 @ 10:57:41
Anonym

Du kan ju bo hos honom när det är Patriks Thea helg/ dagar.
Vad söker du för jobb ?

Svar: Det beror på hur jobbar men ska iallafall försöka matcha in nån helg så man kanske kan sova över :P
Rebecca

2013-11-25 @ 01:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!