Snart smäller det igen :P

Den 13e december kommer jag återigen låsa bloggen så hör av här eller på min mail i god
tid om ni vill ha inloggningsuppgifter :) Mailen är [email protected] :) Skriv gärna
vem ni är och ge inte ut mina uppgifter utan att kolla me mig först. Kommer ha koll på hur
många som jag gett det till och hur många som läser. Och ni får tycka och tänka va ni vill,
det kan jag inte bry mig mindre om. Har fullt upp me MITT liv för att orka engagera mig
i era kommentarer :)
 
 
Snart är det helg igen, den här veckan har gått fort men jag har knappt fått nåt gjort men
nu blir det ändring på det :D Mr Grey är för tillfället ute ur mitt liv på obestämd tid vilket är
jätte tråkigt men samtidigt skönt. Mest tråkigt dock :( haha. Saknar honom så sjukt mycket.
Men han behövde tänka över lite saker så han ska få den tiden :) Får vi se om vi kommer
fortsätter träffas eller om vår lilla fling är över. Idag åkte jag upp till visättra i alla fall för att
hjälpa Melissa att färga håret och bara prata och umgås :) Kom hem vid halv 6 och började
me maten direkt, blidde Theas älskade köttbullar och potatismos :) Sen satt vi i soffan och
Thea sa att hon frös och hon va jätte varm så vi tog tempen som visade 39,3 så imorrn
får stumpan va hemma och hjälpa mig att julpynta och så kommer Melissa hit och hjälper
mig me Thea så jag kan stryka alla dukar och gardiner ifred :) annars händer nog inte så
mycket mer under morgondagen.
 
På lördag åker ju jag och Thea till visättra och bara myser :) På kvällen ska jag dock till
Södertälje och äta middag och dricka lite me Jessica och hennes kille, ska bli jätte mysigt
och ev ska jag till farsta efteråt. Får se hur det blir me det :P Och patrik ska ut och göra stan
osäker, är så glad för hans skull :D Så jag hoppas att den här helgen blir lyckad för både min
och Patriks del :)
 
Nä, vi hörs imorrn :)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!