Söndag kväll och hemma igen :)

Har haft en jätte mysig helg med min älskade och helknasiga familj :)
 
I fredags efter att jag hade lämnat Thea på dagis så drog jag till gymmet en
timme och sen hem för att packa, duscha och göra mig ordning för att åka
upp till visättra :) Kom upp dit vid 2-tiden och då pratade vi lite och tog det
bara lugnt :) Melissa fixade mitt hår, blev lite lockar och sen åkte vi till flempan
för att handla och så kom vi hem och åt middag. På kvällen gjorde vi ansiktsmask
och kollade på idol och jag blev kär! Så otroligt kär. Brukar aldrig få nån idolcrush
(robert pattinson är den enda hittills) men sen fick jag se Kevin Walker och då va
det kört! Hans leende är typ det finaste jag nånsin har sett. Han är så otroligt snygg!
Ojojoj. Haha. Klockan blev endel innan vi kom i säng. Igår så åkte jag, Melissa och
maria till skärholmen ett par timmar. Kom hem me ett par nya byxor, två tröjor och lite
annat :) När vi stod och väntade på bussen fick vi se nåt riktigt obehagligt. En man som
hade sin drygt 2- åriga dotter i bärsele på mage, flickan hade inga strumpor och bara en
tunn tröja och han betedde sig jätte konstigt. Sprang ut i kylan för att kissa och man såg
så tydligt att han va påverkad av nåt. Usch, det gjorde så ont att se :( Vi hoppade av i
flempan och maria gick till mamma och sen åkte hon till Huddinge medan jag och Melissa
åkte till visättra. Maria kom efter nån timme så vid halv 10 åt vi middag och sen tvättade
vi bort sminket och så kollade vi på skräckfilm. Maria va skiträdd hela filmen, så jag satt
bara och skrattade åt henne :P haha. Mes! När filmen va slut så vaknade Tommy till liv
och han skulle göra nånting men fastnade mitt i och fy tusan va jag, maria och Melissa
garvade, tårarna rann och jag skrattade så jag fick ont i magen. Haha, herregud! Va
evigheter sen jag fick skratta så mycket! Klockan va närmare halv 3 innan vi somnade.
Idag skulle Maria egentligen ha klippt mig men hon har kräkts hela natten så hon orkade
inte. Jag och Melissa har bara slappat och sen tog jag en dusch innan patrik och Thea
kom och hämtade mig :) Har saknat min fina flicka så mycket!
 
 
 
Kevin Walker, så het!!!!!!
 
Kom hem och slappade och mös ett tag. patrik åkte iväg och köpte pizza till middag och
sen blev det ett bad och så nattade jag lillstumpan. Hon va jätte ledsen när jag skulle gå,
hon låg och höll om mig jätte hårt men sen somnade hon jätte fort. Mitt lilla fina hjärta!
Jag och Patrik sitter och kollar på johan falk och sen blir det en dusch för patriks del och
själv ska jag sussa :)
 
Imorrn är det dags för en ny härlig vecka fylld me träning men även lite annat ska väl
klämmas in :) Har suttit ikväll och skrivit ett träningsschema som ser ut såhär :)
 
Måndag: Förmiddag-gym. Kväll-promenad.
Tisdag: Förmiddag-promenad. Kväll-djupvattengympa.
Onsdag: Förmiddag-gym. Kväll-promenad.
Torsdag; Har inte bestämt mig, får se va jag är sugen på :)
Fredag: Förmiddag-vattengympa.
 
Mitt mål är att gå ner 10 kg lagom till nyår så nu lägger vi i en högre växel och verkligen
satsar järnet :)
 
Annars i veckan ska jag upp till visättra och klippa mig, får se om patrik gör mig sällskap
för han skulle också verkligen behöva klippa sig :) Och imorrn måste jag till soc och lämna
lite papper och arbetssökandet pågår ju som vanligt. Och likaså lägenhetssökandet.
 
Ha en fortsatt trevlig söndagskväll så hörs vi nog imorrn igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!