Spännande :)

Har inte haft nån lust alls att blogga men ikväll ska jag väl ta mig i kragen :)
 
Idag har jag haft lite roligheter för mig :) va och träffade en jätte mysig kille i
förmiddags, får se hur det utvecklas men vi ska ses imorrn igen. Det känns
lite spännande :) Efter att jag hade träffat honom så åkte jag in till stan för
att äta lunch och följa me Jessica på en shoppingrunda :) Va inne på lite
olika affärer och köpte 2 tröjor, en parfym, läppglans och en kajal :) Åkte
förbi fruängen och handlade innan jag gick hem till Patrik och Thea :) Fixade
middag och sen det vanliga kvällsfixet :)
 
Thea sover nu och jag väntar på att greys ska börja innan det blir sängen :) Ska
upp tidigt imorrn, måste duscha innan jag lämnar Thea. Ska träffa killen i Huddinge
vid halv 11 och sen ska jag upp till visättra vid 1 och klippa mig :)
 
 
Patrik ska åka och byta till vinterdäck imorrn, vilket lär behövas om man ska tro vädret att det
kommer in ett snöoväder inatt =/ usch, vill verkligen inte ha massa snö :( Men vintern är ju fin
och mysig trots det :)
 
Hmm, har väl inte så mycket mer att skriva utan ville bara skriva att jag lever och så :) Har även
ett boende på gång men jag vet inte om jag vill va inneboende hos nån, behövde dock inte betala
nån hyra men nja .... får se hur det slutar :)
 
Ha en jätte bra onsdagskväll :)



Kommentarer
Anonym

Kul att du har ett boende på gång.
Du är ju redan nu inneboende hos ditt X.

Var är den nya bostaden ?
Har den nya killen inget arbete eftersom ni träffas dagtid eller arbetar han skift

Svar: Ja men jag vet inte hur det blir me boendet, som sagt att va inneboende hos nån man knappt känner är ingen höjdare. Det är ju skillnad att va inneboende hos mitt ex. Killen jag har träffat jobbar skift eller natt, han är väktare.
Rebecca

2013-11-21 @ 07:17:37
Anonym

Vore inte Thea sluta med napp snart? Ser lite konstigt ut

Svar: Varför ser det konstigt ut? :/ jag har planer på att börja me nappavvänjningen i vår, i början av april typ :) beror lite på också hur livet för henne ser ut då.
Rebecca

2013-11-21 @ 18:44:38
Anonym

eftersom att hon är ett sånt stort barn som använder napp, det måste väl hennes kompisar på dagis reagera på?

Svar: På dagis har hon bara napp under vilan. Och hon går på småbarnsavdelningen så jag är säker på att flera barn använder napp.
Rebecca

2013-11-21 @ 22:24:44
Anonym

Det är inte ovanligt att barn som är 2,5 år använder napp !!!
Nu när hon har en sådan besvärlig hemsituation så låt henne ha napp vid vila och nattsömn.
Ta inte bort den säkerheten för henne.

Svar: Tack tack men hennes hemsituation är inte direkt besvärlig :) Men nappen är en trygghet för henne som hon behöver lite extra just nu därför väljer jag att vänta med nappavvänjningen.
Rebecca

2013-11-22 @ 06:42:05
Anonym

Är det inte besvärligt att mamman dvs du inte har arbete pengar eller egen bostad utan bor på nåder hos sitt X och raggar ny man
Jag tycker att det är en mycket besvärlig och instabil miljö Thea har.

Svar: På nåder bor jag inte, jag får bo kvar tills jag hittat ett annat boende. det har patrik sagt men självklart är det jobbigt. man vill ju klara sig själv och jag längtar så sjukt mycket tills jag blir självständig och får stå på egna ben! Och jag raggar verkligen inte. Vill inte ha ett nytt förhållande än. Det är en besvärlig och instabil tillvaro men inte så mycket för Theas del. Jag och patrik bråkar aldrig till exempel, vi gör inget som kan påverka Thea negativt.
Rebecca

2013-11-22 @ 13:52:12
Anonym

Du har ju hittat ett annat boende, men ville inte vara inneboende.
Hur stor valfrihet har du att välja boende ?
Vet Patrik att du tackar nej till det nya boendet?
Hur lång tid får det ta för dig att skaffa arbete och bostad ? nu har det tagit mer än 100dagar ,det är en lång tid eller vad tycker du?


Svar: Jadu, säg åt arbetsgivarna och hyresvärdarna att ge mig jobb och bostad! Vilken dum fråga. Är det kanske jag som bestämmer och påverkar hur fort det går? Jag kan inte göra ett dugg åt saken! Och det nya boendet som jag pratade om va inget seriöst.
Rebecca

2013-11-25 @ 09:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!