Vad är det me mig?

Den här tröttheten och huvudvärken håller på och tar kål på mig :( Jag orkar inte!
Jag behöver semester! En vecka långt härifrån me sol, värme, drinkar och bara
koppla av. Nån som vill sponsra mig? :P Haha.
 
 
Idag har jag varit ute som vanligt. Va på möte inne på söder och sen tog jag en promenad till
gamla stan för att ta tunnelbanan hem. Kom hem vid 3. Gick och hämtade Thea en timme
senare. Kom hem och fixade middag och sen sa det bara pang. Huvudvärk, trötthet och
frusen så det blev ett varmt bad för min del. Nu har även patrik och Thea badat så jag ska
borsta tänderna på dottern och sen ska hon sova och själv ska jag lägga mig i soffan och
sannolikheten för att jag somnar där är stor!
 
 
Imorrn ska jag ev ner till Huddinge c och träffa en kompis, annars blir det gymmet och sen
ska jag upp till visättra och hälsa på :) Är aldrig hemma nu för tiden typ =/ haha. Jo, det är
jag emellanåt :) På torsdag ska Theas bästis följa med oss hem efter dagis :D Ska bli jätte
spännande :)
 
Nä, jag orkar inte sitta här längre så vi hörs!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!