Vilken härlig start på veckan :D

Morgonen började ju strålande, jag försov mig 50 min så det bara att stressa järnet men
Thea kom till dagis i tid i alla fall :) Själv drog jag iväg till gymmet där jag körde 30 min
kondition och 45 min styrketräning, va ett riktigt bra pass, kände mig jätte nöjd efteråt :)
 
Kom hem och slappade en stund innan jag röjde lite och dammsög och sen gick jag till
fruängen för att handla, kom hem och åt lite mellis och sen gick jag och hämtade Thea
och hon hade haft en toppendag :) Kom hem och började me middagen som ikväll blev
fajitas, mums :) Efter middagen tog jag en promenad på lite över en timme och när jag
kom hem blev det ett bad för min och Theas del och sen nattade jag henne :)
 
 
Trodde att skruttan låg och sov men hörde precis massa bankande inifrån sovrummet =/ Får
väl hoppas att hon somnar. Själv håller jag på och somnar i soffan, ska lägga mig en stund
och glo på tv. Skulle vilja se ett program som börjar kl 23 men lär knappast va vaken då =/
 
Jaja, vi hörs imorrn :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!