Badhuspremiär :)

Idag va det dags för Theas första badhusbesök :) Vi åkte till Huddingehallen vid
halv 12 och det va lagomt mycket folk där :) Vi va i hela badhuset och badade. Thea
är ju så rastlös och kan absolut inte vara på samma ställe i mer än några minuter
och det resulterade i att vi va i varenda bassäng. Rutschkanorna va ju det som Thea
verkligen älskade :) Och hon ville absolut inte att man skulle hålla i henne i vattnet
utan hon ville försöka "simma" själv och ta sig fram på egen hand. Hon va jätte
duktig. Efter lite över 1 timme så lämnade vi bassängen och så åt vi lunch på kafet
innan vi åkte till visättra så jag kunde hämta mitt busskort, laddaren och jackan och
då hade Thea somnat :)
 
 
Vi kom hem och slappade ett tag. Skulle sätta igång en tvättmaskin men sköljmedlet va
slut så jag tog en omväg till centrum för att handla lite :) Fixade middag och sen blev det
min nya kvällsritual, en promenad på 1 timme :) Måste bara ut efter maten och gå, det är
så underbart! Få glömma allt runt omkring, bara jag, musiken, mörkret, regnet och vinden :)
 
 
Nu ska jag lägga mig i soffan och glo på tv och försöka glömma min syssling men jag
är så orolig så jag vet inte vart jag tar vägen :( Fan också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!