Bara massa möten

Hela dagen har jag varit på ett sånt stålande och underbart humör :D Jag satt på bussen
och bara toklog för mig själv, hade sån lust att ställa mig i bussen och skrika ut min
lycka men tur att man har lite självbehärskning annars hade nog nån ringt psyket rätt
fort :P haha. Det är inget speciellt som hänt men det krävs så lite för att jag ska bli
så totalt glad och lycklig :) Ett litet sms, en liten flirt, en härlig höstdag ;) hehe. Som sagt,
inget märkvärdigt.
 
Efter att jag hade lämnat Thea på dagis så gick jag hem och fixade min jobbredovisning
och skickade in den efter mycket om och men och ett samtal till arbetsförmedlingen men
till slut så :) Sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig ordning och så satte jag på
musik och bara älskade livet :D haha.
 
 
Åkte till flempan för att möta upp maria och så åkte vi in till stan och möte me stads-
missionen igen :) Träffade en äldre kvinna som tyckte att min situation lät väldigt unik
och invecklad och jo, det är den nog men jag tycker väl ändå att jag inte är den första
i världshistorien med den här specifika situationen =/ men men. Sen va det marias tur
och när hon va klar så gick vi in på coop så jag kunde handla lite till middagen och
så¨rörde vi oss hemåt. Kom hem strax efter 4 och då gick Patrik och hämtade Thea
medan jag började me middagen.
 
Nu har vi typ precis ätit, vi har hunnit tvätta och nu sitter vi och slappar i soffan. Tänkte
sätta mig och söka lite jobb och så håller jag på att kollar runt efter hyresfastigheter
runt om i Hägersten, Huddinge och typ Tullinge/Tumba. Imorrn ska jag ställa mig i
bostadskön och även ringa soc.
 
Det börjar bli riktigt jobbigt att bo ihop nu. Och tänk om man träffar nån kille, inte för att
jag har några planer på det än på länge, men tänk om! Det blir ju lite svårt att ta "hem"
honom isåfall =/ Haha. Man får väl dra hem till honom i såna fall men ändå. Man vill
ju gärna ha sitt eget och slippa känna den här psykiska pressen på att Patrik bara
vill kasta ut mig och Thea. Det är extremt påfrestande och det märks ju på mitt mående
med panikångesten :( Därför är det jätte skönt att jag kan bo hos Maria nån helg i
månaden. Och maria har sagt att jag får ta dit killar om jag träffar nån men det känns
ju jätte mysko =/ hahaha. Nä, jag ska inte dra me mig nån kille nånstans :P Men får
se om man kanske hamnar hos nån på lördag ;) hehe. Ska i alla fall bli så sjukt kul.
 
Imorrn har jag inget möte eller nånting så jag ska passa på att ringa soc, ställa mig
i bostafskön, packa åt mig och Thea och vid 12 åker jag upp till maria :D Weeeeiiii.
 
Men vi lär väl höras på söndag kväll igen, tror inte att jag kommer skriva nåt imorrn.
 
God kväll på er :D



Kommentarer
Anonym

Du kan träffa en kille som kan ge dig ett nytt boende

Svar: Haha, nä tack. Jag har inga planer på att bli sambo igen eller inneboende för tillfället. jag vill bo själv med Thea :)
Rebecca

2013-10-30 @ 08:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!