Blir en mysig helg :)

Jaha, då va det fredag igen och andra helgen som jag sover i visättra fast nu kommer
jag ha Thea me mig :D Det är ju dags för patriks barnfria helg ....
 
Gårdagen ägnades åt storstädning men det syns ju inte idag ^^ hopplöst. Ringde även
soc igår och ville komma på ett möte men fick kalla handen på en gång. Inget möte
me andra ord. Blir så jävla förbannad! Soc har ju en viss skyldighet och speciellt när
det är barn inblandade men tydligen inte i mitt fall! Va fan ska jag göra? Blir galen ju!
Jaja .... stadsmissionen skulle ringa idag och fråga om jag fick nåt möte så jag får ju
säga som det är och höra hur vi ska gå vidare.
 
 
Idag ska jag plocka, packa, hänga tvätt, bädda sängen, duscha, hämta stumpan och
åka till visättra :) Ska bli mysigt att komma till moster igen och nästa helg ska man sova
där igen men sen blir det några helger hemma känner jag :) Och Thea behöver få va
hemma och varva ner, hon är ju antingen i Tierp eller visättra på helgerna och det känns
inte helt okej så efter min barnfria helg så jag höra me Patrik om vi kan hitta på nåt
roligt tillsammans me Thea :) Vecka 44 ska vi åka till Södertälje och fota vår lilla
prinsessa, det ska bli jätte roligt. Sitter redan nu och funderar på va hon ska ha på sig
och hur hon ska ha håret. Haha.
 
 

Helgen blir lugn och mysig. Imorrn ska vi träffa Nina och Nova och åka till nåt lekland, antingen
det i Tullinge eller heron city, det ska i alla fall bli jätte roligt :D Annars blir det mest mys för hela
slanten :) Hoppas att Patrik får en bra helg också, det unnar jag verkligen honom.
 
Vi lär inte höras förrän på söndag kväll/måndag förmiddag så jag önskar er alla en trevlig helg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!