Det här är inte klokt ju!

Har gått runt och tänkt på M hela dagen, jag börjar verkligen gilla honom så grymt
mycket och vill verkligen lära känna honom bättre. Jag har fjärilar i magen och håller
på och blir halvt galen. Jag börjar verkligen snubbla, eller nä, jag börjar falla för
honom, så hårt. Jag har lätt för att bli kär, alldeles för lätt. Men jag är långt ifrån kär
nu men jag gillar honom en hel del :/ Har suttit och pratat me honom på fb större
delen av eftermiddagen och kvällen :) Han är så grymt fin! Och världens snyggaste
kropp. Oj oj oj. Och vi har endel gemensamma vänner :P haha.
 
Förutom att ha tänkt på honom så va jag hos läkaren idag och hon skrev en remiss
till en kurator så jag ska ringa och boka tid imorrn :) Tog en promenad från segeltorp
och hem, orkade inte vänta på bussen. Kom hem, hängde tvätt, lade mig i soffan och
sov nån timme. Haha. Vaknade vid 3 och en timme senare gick jag och hämtade Thea.
Hon hade haft en alldeles perfekt dag på dagis. Varit en ängel idag, lyssnat jätte bra, varit
utan blöja inomhus och det hade gått utan problem, inga olyckor :D Är så fruktansvärt
stolt över min duktiga prinsessa <3
 
Vi kom hem och började me middagen, blidde lövbiff me pommes och bea idag :P
Sen tog jag och Thea ett bad innan hon fick borsta tänderna och sussa. Ikväll är det
andra kvällen i rad som jag nattar Thea utan att jag sitter bredvid tills hon somnat och
det går över all förväntan :D Igår somnade hon typ på en gång och samma sak ikväll :)
Är så grymt imponerad av henne!
 
Nu ska jag glo på tv och flytta över lite ny musik från datorn till telefonen men vi höres
nån dag framöver :)
 
Utan smink och me smink :P
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!