En alldeles perfekt helg :D

Jaha, då va denna alldeles perfekta och underbara helg över :(
 
I fredags var jag hos Nilssons ett par timmar, åt middag, fikade och pratade endel.
Putte va där också, va kul att träffa honom, va ett par år sen =/ Sen gick jag upp
till maria och hon stod och lagade mat så jag åt lite till, bara för att det va så gott.
Vi satt uppe och pratade och kollade på tv och vid halv 4 somnade jag. Hela
lördagen gick jag omkring i pyjamas och va så seg och trött. Somnade en stund
på soffan men strax efter 5 så gjirde jag ansiktsmask, tog en cider och lyssnade
på musik och på en gång kom feststämningen :D
 
Målade naglarna, hoppade in i duschen och gjorde mig ordning :) Tog bussen
till Huddinge me Jocke och Kim och där mötte vi upp Jessica och så gick vi
till olearys. Kim och jocke beställde in lite mat och så satt vi och pratade och
drack lite. Vi träffade en jätte trevlig kille som hade blivit dumpad av sin kompis
och det hans sista kväll i Sverige innan han åkte hem till USA igen så vi erbjöd
han att komma och sätta sig me oss och det gjorde han och det är jag väldigt
glad över ;) Han va så jävla trevlig och så otroligt mysig. Och det va besvarat :)
Han va så imponerad av mig och han tyckte jag va så otroligt mysig. Vi hånglade
en hel del och pratade massor :) Han sa att han ville träffa mig dagen efter innan
han åkte tillbaka och han sa att jag va en sån tjej som han skulle kunna falla för.
När olearys stängde så gick vi plus några av hans vänner till gp och käkade och
sen undrade M (USA-killen) om jag skulle åka hem och det skulle jag men då
frågade han om jag ville följa me till tullingeberg och kolla på film me honom och
bara mysa och det bangade jag inte på. Den här chansen ville jag inte missa.
Så jag, M och Jessica satte oss på nattbussen och jag och M hoppade av först
medan Jessica skulle vidare till Södertälje. När vi kom till M tog vi en cigg och så
bäddade han sängen innan vi lade oss och han satte på filmen men vi va upptagna
av annat ;) haha. Mitt första "ONS" :P Och det va så jävla perfekt, det va bara så bra.
Åh, han är så underbar och mysig. Och ikväll åker han hem till USA igen :( Skulle
kunna falla för honom, måste vara försiktig. Vi kanske ska träffas i december, han
kommer till Sverige då igen. Inte bra, Rebecka!
 
Men kvällen va i alla fall helt perfekt. Hånglade även me Jessica och M's kompis.
Haha. Och Jocke va skitsur för att jag raggade. Idiot! Blev bjuden på cider till
höger och vänster och Jessica fick i mig en hallonshot och då trodde jag att det
va kört. Ren sprit har jag inte druckit sen jag va tonåring. Men det gick bra :)
 
 
 
Imorse vaknade jag ju hos M och det kändes väldigt bra men såklart ovant. Han vaknade vid
9 och sen låg vi i sängen och pratade massor, gosade, vilade, kysstes och lite annat och sen
tvingade jag ut honom så han kunde visa mig vart bussen låg. Vi fortsatte prata och sen
kramades vi innan jag gick på bussen. Ville inte åka därifrån. Trivs så extremt bra i hans
sällskap så det är sjukt.
 
Jag va i visättra vid 2-tiden och då kom baksmällan. Fy farao va jag mådde dåligt. Va så trött
efter bara 3 timmars sömn, huvudet sprängde och jag hade så jävla ont i magen och frös :(
Tog en varm dusch och vid 5 kom Patrik och Thea och hämtade upp mig. Thea va så glad
att se mig igen, goa älskade unge! Vi åkte och köpte pizza och så åkte vi hem och åt innan
jag tog ett varmt bad och reflekterade över natten :) haha. Sen fick Thea bada och vid halv 9
tvärdäckade hon, superskönt!
 
Nu ska snart jag lägga mig också, är så galet trött!
 
Men vi lär väl imorrn tror jag. God natt på er nu :)



Kommentarer
Anonym

Du lämnar verkligen ut dig och din senaaste kärlek väldigt mycket, man kan tro att du är 15 år och behöver skryta med alla detaljer om ert sexliv.

PINSAMT

Svar: Lämnar ut? Skryter?
ursäkta? För att jag skrev att han va bra. Jisses! Och detaljer om sexet har jag ju verkligen inte skrivit det minsta lilla. Låter som om en annan skulle behöva få sig ett skjut :P
Rebecca

2013-10-30 @ 07:17:52
Anonym

Jo du har skrivit massor om ditt sexliv

Svar: som vadå?
Rebecca

2013-10-30 @ 08:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!