Fika, skitsnack och lekparkshäng

Då va det lill-lördag igen men ingen alkohol här inte :P Istället har jag och Thea
tillbringat nån timme i Huddinge me Jessica :) Först gick vi till vår gamla skola
(sågbäck) för att hälsa på men där håller dom ju på att bygger om hela byggnaden
men det va kul att se det dom har gjort om hittils. Man kände ju knappt igen sig.
Sen tog vi bussen till Huddinge och tog en fika på Castello och snackade massa
skit :) Thea behövde aktiveras lite så vi gick till lekparken en stund och sen gick
vi i lite affärer innan vi rörde oss hemåt. Thea somnade rätt omgående på bussen,
hon va jätte trött <3 Jessica är minst lika taggad på utgång som jag så nu får lördagen
verkligen komma :D Ska bli så sjukt kul! Och träffa folk som man inte träffat på många
år :)
 
 
Men hon sov bara i 20 min så hon BORDE somna snabbt ikväll vilket jag hoppas på så jag
får lägga mig i soffan och glo på greys i lugn och ro :) Ska väl ta och byta blöja på henne och
sen röja lite kanske men helst vill jag bara slänga mig i soffan. Har hela dagen på mig imorrn
att röja. Ja, så får det bli. Jag och maria ska på möte imorrn eftermiddag så Patrik kommer
få hämta skrutt på dagis. Vet inte om dom skulle till Tierp i helgen, först va Patrik tveksam för
det skulle snöa på fredag natt men kollade vädret idag och då ska det inte bli nån snö så jag
får väl höra me han hur han ska görs :) Nä, nu ska jag inta soffläge en stund men vi höres
imorrn :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!