Höstens första vab då =/

Gud! Den här tidsomställningen är lite jobbig och speciellt när man inte sover mer
än drygt 3-4 timmar om natten =/ Thea vaknade 6 imorse och va superpigg :O Det
va ju inte en anna direkt. Men det va bara att masa sig upp och jag fick till och me
i mig lite frukost. Lämnade skruttan på dagis och sen begav jag mig till gymmet :)
Blev en härlig timme där, körde mycket armar och ben :) Gick hem och åt lite och
sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig ordning innan jag åkte upp till visättra.
 
 
På väg dit ringde dom från Theas förskola och berättade att Thea verkar ha fått
ögoninflammation och va hängig och varm så Patrik fick hämta henne. Själv satt
jag uppe i visättra fram till 5 och tjattrade innan jag tog bussen hem i regnet. Lovar
att jag såg ut som en dränkt katt väl hemma :P Patrik hade somnat i soffan och Thea
satt och kollade på tv. Va bara att sätta igång en tvättmaskin och börja me middagen.
Jag och Thea åt medan Patrik sov vidare. Han vaknade senare.
 
 

Ikväll har Thea klagat över magont och varit jätte ledsen över magen samt varit lite lös,
eller lösa pruttar om jag säger så =/ Och hon har knappt ätit nåt sen igår. Så imorrn och
ev på onsdag får hon va hemma me mig och mysa :) Får se om det blir bättre. Vore kul
om hon va frisk tills på torsdag för från torsdag fram tills på lördag händer massa roliga saker
så det vore så synd om hon skulle va sjuk då :(
 
Ikväll passade jag på att boka lite aktiviter på Västertorpshallen :) Imorrn blir det ett djupvatten-
gympapass, på torsdag ska jag testa på core och på måndag blir det vattengympa :) Ska
försöka lägga upp nåt vettigt gymschema också men väntar tills jag har testat core så jag vet
om det är nåt för mig :)
 
Nu ska jag ta en dusch och sen blir det nog sängen, är helt färdig. Ha en bra måndagskväll
i regnet och ovädret :P
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!