Lugn och mysig helg :)

Den här helgen har varit lugn och jätte mysig :) I fredags åkte jag upp till visättra och bara
tog det lugnt. Följde me maria till Huddinge en sväng på kvällen och sen åkte vi till
flempan och handlade lite :) Kom hem vid 8 och gjorde middag och sen bakade hon
bullar, mums :) Vi satt uppe till typ halv 2 och kollade på tv och pratade :)
 
 
I lördags vaknade vi relativt tidigt och gjorde oss ordning för lite shopping, först hade vi
tänkt åka till Södertälje men dom stängde redan klockan 4 och klockan va närmare halv
3 innan vi kom iväg så vi bestämde att åka till farsta istället :) Har inte varit där på säkert
5-6 år =/ så det va roligt. Va inne på lite olika affärer och shoppade lite. Thea fick ett par
jätte fina byxor och en tröja och jag fick en tröja som jag velat haft ett bra tag :) Blev jätte
glad. Vi va där tills dom stängde och sen blev det en fika på donken innan det blev
sightseeing hem :P haha. Va väl hemma vid halv 9 och då värmde vi mat och sen kollade
vi på tv och maria hade sån tandvärk :( usch. Tror klockan va närmare 3 innan jag gick
och lade mig. Just det, planen från början va ju att det skulle varit utgång på lördagen men
då ringde mitt sällskap och sa att dom låg sjuka så vi skulle försöka satsa på näst nästa
helg :) nu i helgen ska ju Patrik göra stan, om det blir av vill säga. Dels klagar han på att
han inte har några pengar och sen är det väl ingen direkt som har pengar att följa me så
ja, vi får väl se men den här helgen är han barnfri i alla fall så jag och Thea sticker till
maria. Och jag undrar när Patrik ska våga ha Thea själv? han måste ju lära sig att ha henne
själv! Det oroar mig lite .... Han kan liksom inte åka upp till Tierp varannan helg hela tiden,
han måste ju kunna umgås me sin dotter på tu man hand :( nä, det där gillar jag inte alls.
Hoppas att han också inser det .....
 
Igår gjorde vi inte så mycket. Maria va helt uppsvälld pga tanden så hon låg mest och jag
tog en dusch och sen gick jag fram och tillbaka till flempan för att hämta värktabletter hos
mamma. Slappade ett tag och vid halv 6 tog jag bussen hemåt. Hann knappt komma
innanför dörren innan jag och Patrik började tjafsa eller diskutera. Jag fattar inte. Blir bara
så irriterad när jag kliver innanför dörren. Satte igång me att bädda rent i sängen direkt och
sen badade Thea och jag slängde i mig lite nudlar innan det va dags att lägga Thea och
hon somnade på 10 min :O så otroligt skönt! Jag tog ett varmt bad och sen va jag på lite
bättre humör. Vi gick och lade oss vid halv 12 och sen hände en grej som jag inte riktigt
vet hur jag ska reagera på. Men för mig är det ingen big deal, det är inget märkvärdigt
och jag tycker inte det känns konstigt eller nånting men jag vet inte va Patrik tycker.
Jaja. Det som har hänt har hänt helt enkelt .....
 
 
Men idag är jag trött, riktigt trött. Och så har jag sån jäkla mensvärk och inga värktabletter
såklart :( usch. Skulle vilja sova hela dagen men jag har endel att fixa men jag ska nog
lägga mig en liten stund i alla fall. Och stumpan är på dagis och härjar.
 
Jaja, vi hörs nog imorrn :)



Kommentarer
Anonym

Har du problem med att Patrik är i Tierp

Svar: Inte alls, jag tycker det är kul att han och Thea åker dit men samtidigt måste han lära sig att umgås själv med henne, att få känna på att ta hela ansvaret.
Rebecca

2013-10-30 @ 08:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!