Nu är bollen i rullning :)

Imorse försov jag och Thea oss med 45 min =/ haha. Min väckerklocka ringde inte.
Så det blev en halvstressig morgon men hon kom till dagis i tid :) Jag gick hem
och hoppade in i duschen och gjorde mig ordning för att ta bussen till visättra
vid 11 :) Jag och maria har varit jätte duktiga idag! Vi fyllde i massa fonder, ringde
och beställde massa intyg. Jag ringde stadsmissionen och maria ringde soc och
vc åt mig :) Så nu är bollen mot en bättre framtid äntligen i rullning :D Äntligen!
 
Imorrn ska jag och maria på möte me stadsmissionen, nästa vecka ska vi till
kyrkan och lämna in alla papper om fonder och den 21a ska jag till läkaren och
min gamla soctant skulle ringa soc här och prata me dom och sätta lite press
på dom :) Drömmen vore att få flytta innan årets slut men så fort kommer det me
all säkerhet inte att gå. Men nu är det i alla fall igång och bara det känns så otroligt
bra!
 
Maria hade fixat min skinnjacka också, blev så glad :D Är supernöjd! Vid 4 tog jag
bussen hem och Patrik hade hämtat Thea på dagis och hon hade haft en jätte bra
dag där :)
 
 
Jag började me middagen direkt och så åt vi och sen letade jag efter Theas vantar, mössor och
sockor och hittade den påsen i linneskåpet :D Plus hennes fleeceoverall som bara är lite kort
i ärmarna så den kommer hon få ha tills slutet av månaden då vi ska till brisak och köpa nya
fleecekläder :)
 
Nästa helg kommer förmodligen jag och Thea sova i visättra då Patrik ev ska ut. Han va skitsur
igår kväll för att jag skulle gå ut nu i helgen så jag tycker verkligen att han ska gå ut helgen
efter mig :)
 
Nä, nu ska jag sätta på mig pyjamas och borsta tänderna på Thea och se om hon har nån lust
att sova. Det är typ 1,5 vecka sen som hon somnade innan kl 23 =/ och ändå vaknar hon
7-8 varje morgon. Längtar efter en kväll då hon sover vid 9 liksom. Aja, vi hörs imorrn :)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!