Nu kanske livet vänder :D

Nu är Thea frisk som en nötkärna, vette tusan va det va hon hade men hur som
helst så är hon sprallig och full av energi igen :) Så imorrn blir det förskola för
hennes del. Idag har jag varit extremt trött, ändå sen vi gick till vintertid har jag
varit mycket tröttare än vanligt och haft huvudvärk till och från =/ Nu vill jag vara
pigg igen!
 
Vi har varit inne och slappat idag. Jag har diskat, tvättat och städat. Fick även ett
väldigt glädjande samtal idag som kanske gör att mitt liv äntligen börjar ordna upp
sig :D Jag ska på anställningsintervju på tisdag!!! :D Skickade in cv osv igår förmiddags
och idag ringde chefen, hon lät supertrevlig :) Heltidjobb, tillsvidareanställning me tillträde
i januari :D Tar 10 min me buss. Om jag får det jobbet så har en viktig pusselbit i mitt
liv fallit på plats, då kan jag börja söka lägenhet och spara pengar till möbler osv :) Jag
måste få det här jobbet! Hela min framtid hänger på det känns det som =/ Så håll 
tummarna för mig på tisdag kl 17.30.
 
Jag somnade en stund i soffan på eftermiddagen  och Thea sov drygt 1 timme. Patrik
kom hem vid 3 och strax efter 4 tog vi en promenad till fruängen för att handla lite till
middagen och så kom hem och åt, blev min nya favoritmat, fajitas :) Sen blev det min
vanliga kvällspromenad, jag har verkligen börjat älska mina kvällspromenader efter maten.
Går ut vid 6 och sen är jag ute 1 timme, kommer hem och badar Thea och sen nattar jag
henne :) Härliga rutiner :)
 
 
Imorrn ska vi upp tidigt :) Thea ska lämnas på förskolan redan 8.15. Dom 4 äldsta
från hennes avdelning samt storbarnsavdelningen ska på teater imorrn :) Och själv
ska jag iväg till Huddinge och uträtta lite ärenden samt luncha me Emma :) Ska bli
trevligt. Vill så gärna träffa M men jag börjar ge upp hoppet nu. Är bara så otroligt
förvirrad. Tror jag har sumpat allt. Äh, jag har annat att fokusera på än killar som ändå
bor tusentals mil härifrån :P Men det är tråkigt, jag trivdes me honom och ville verkligen
lära känna honom. Men men. Nu är han ute ur mitt liv för tillfället.
 
Väntar på att greys ska börja, ska lyxa till det me lite glass faktiskt :) Sen blir det en
dusch innan sängen kallar :)
 
Ha en toppenonsdag :D
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!