Nu skiter sig allt

Jag verkar bara förstöra allt i min väg :( Men jag vet inte hur jag ska bete mig. Allt blir
bara fel. Äh, ger upp det där ett tag nu så att jag inte gör allt ännu värre. Lika bra så :)
 
Sitter och smsar me min tremänning nu som tjatar på att jag ska komma upp till honom
i Östersund och hälsa på och tanken lockar rejält men har inte träffat honom på typ 15 år.
Haha. Men vi får se om jag kanske åker upp nån helg, han betalar allt så :P Hade velat åka
upp nästa helg men då ska vi fotografera Thea och så kommer mormor men kanske
helgen efter det :) Vore i alla fall skitkul.
 
Idag va jag supertaggad för att börja träna igen, kommer till gymmet vid 9 och då hade
jag totalt glömt att dom inte öppnade förrän vid 10 på torsdagar och jag hade ingen
lust att stå där en timme så jag tog en promenad till centrum och handlade lite och sen
kom jag hem och storstädade och lyssnade på musik och va bara på så jävla bra humör :)
Gick och hämtade Thea och hon hade haft en superbra dag :) Fjärde dagen utan blöja inne
på förskolan och bara 2 olyckor :D Hennes fröknar är jätte imponerade och dom tror att det
inte kommer dröja länge innan hon helt blöjfri och det tror jag också :) Ska bli spännande att
se när dom testar utomhus också :) Vi kom hem och sen väntade jag i typ en timme innan
Patrik masade sig ner till centrum för att handla lite innan jag kunde me middagen :) Va för
lat för att gå själv :P haha. Ikväll åt vi kycklingfilé  me klyftpotatis, tsatsiki och sallad, va
supergott! Efter det tog jag och Thea ett bad och sen lade jag henne. Nu sitter jag och Patrik
i soffan och kollar på tv och jag messar me min tremänning som är nere ikväll :(
 
Imorrn blir det i alla fall gymmet, yeeeeey :D Ska bli så jävla underbart att komma igång. Ska
köpa årskort och försöka få ordning på kosten :)
 
Nä, nu ska jag muntra upp tremänningen :) Ha en trevlig kväll så hörs vi :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!