Onsdag

Herregud! Imorse va både jag och Thea helt döda. Jag försov mig och det tog nästan
40 min att väcka Thea :O Hon som brukar rusa upp som ett skott när Patriks klocka
ringer =/ haha. Men vi kom i tid till dagis i alla fall. Jag kom hem och velade om jag
skulle åka till skärholmen eller va hemma och slappa/sova men jag bestämde mig för
att åka till skärholmen. Fick nämligen lite fondpengar :) Så det blev lite shopping och
sen handlade jag mat innan jag åkte hem igen :) Köpte nya underkläder, snygga
underkläder dessutom ;) haha. Blev ett linne, lite smink och lite nya smycken också.
Även ett nytt skal till luren följde me hem :)
 
 
När jag kom hem packade jag upp allt och sen blev jag jätte trött. Vilade en stund i
soffan och sen kom Patrik hem så vi hämtade Thea tillsammans och hon hade haft
en bra dag på dagis :) Vi kom hem och började me maten, blev lasagne ikväll. Va så
sugen på det! Och nu sitter vi i soffan och kollar på spöket laban. Jag och Thea ska
väl snart ta ett bad och sen ska hon sova och ikväll ber jag verkligen till gudarna att
hon sover innan kl 21, det är ju dubbelavsnitt av greys ikväll, har längtat ihjäl mig!
Haha.
 
Har även pratat me en gammal killkompis ikväll som jag inte träffat på flera år så jag
frågade om inte han ville följa me ut nästa lördag och det ville han om han inte jobbade
så jag hoppas att han är ledig :) Han skulle försöka övertala mitt gamla ex att följa me
och om han lyckas så är det ett mirakel :P Och Patriks utgång verkar utebli, tråkigt. Han
skulle behöva komma ut och träffa lite folk. Men men. Så jag vet inte alls va han ska göra i
helgen. Jag och Thea ska i alla fall mysa i visättra och komma iväg till skogen hade jag
tänkt och gå till lekparken, ska ju bli toppenväder i helgen :D
 
Och jag längtar tills jag kan börja träna! Men på måndag kör jag igång igen och sen blir
det inga fler uppehåll, det är ett som säkert! Har börjat få så ont i ryggen på mornarna
när jag vaknar så jag knappt kommer upp ur sängen :( Inte bra ju ....
 
Jag är så sjukt taggad på utgång nu, vill bara ha lördag så den här 1,5 veckan som är kvar
får gärna rusa förbi :D Bara folket inte ställer in elller blir sjuka :( då blir jag förkrossad! Haha.
Nä men jag hoppas verkligen på utgång, är som sagt så otroligt taggad :D
 
Ha en toppenkväll så hörs vi imorrn :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!