Så jävla slut i huvudet :(

Jag är totalt slutkörd i skallen :( Nu är det väldigt mycket med allt och snart går jag
in i väggen, eller jag springer in i väggen snarare. Det är massa möten, massa
pappersjobb, massa samtal. Och allt är jätte viktigt. Jag orkar fan inte, jag ger
snart upp! Jag är helt utmattad. Men det som tar mest är alla jävla papper som
ska överallt. Har tusen papper eller saker att fixa innan slutet av nästa vecka och
jag vet inte hur tusan jag ska hinna. Jag är så jävla stressad över allt :(
 
 
Men jag ska inte klaga, det här är bara MASSA måsten mot en bättre framtid. Jag
måste försöka se det så, positivt tänkande i allra högsta grad!
 
Hur som helst .....
 
Imorse klev jag upp vid 7, bad Patrik väcka mig innan han åkte till jobbet men det
gjorde han såklart inte så det va ren tur att jag vaknade ändå. Duschade och gjorde
mig ordning, väckte Thea, gav henne frukost och klädde på henne innan hon dumpades
på dagis. Jag tog bussen till visättra och mötte upp Maria innan vi åkte till stockholms
södra och möte me stadsmissionen. Och det va ett bra möte. Jag ska ringa soc och
be om en tid och då följer nån med mig som stöd så jag ska tillbaka dit nästa vecka.
Vi gick in och handlade lite och sen tog vi pendeln till Huddinge och sen bussen hem.
Var hemma vid 2 och då va det bara att sätta sig att söka massa jobb, måste skicka
in jobbredovisningen nämligen. Patrik kom hem vid halv 4 och va skitgrinig. Kul som
fan! Nu ska jag uppenbarligen varken söka jobb eller jaga bostad utan min uppgift är
att städa hemma ^^ Åh va jag blir less. Ja, hemmet kommer i andra eller tredje hand
för tillfället men jag prioriterar betydligt mycket viktigare saker men det betyder ju inget.
Men om han så gärna vill att jag ska va hemma och städa hela dagarna istället för
att söka jobb, fixa pengar och jaga bostad så fine! Börjar lessna så grymt på hans
humör nu :( När han är på bra humör så är han världens snällaste och då känns allt
lättare men som idag .... då har jag bara lust att gräva ner mig nånstans =/ Jaja, nu
är det ju som det är ..... bara att fortsätta kämpa på .....
 
 
Jag gick och hämtade Thea vid 4 och hon hade haft en bra dag på dagis :) Vi va ute och
gungade en stund för vi skulle vänta på Patrik och åka och handla men efter typ 20 min så
skulle vi visst inte åka och handla. Det blir gyllene måsen. Och nu är klockan snart 6 och
fortfarande ingen middag. Men så fort vi har ätit, när det nu blir, så ska jag och Thea ta ett
bad. Är iskall om händerna och fryser :(
 
Imorrn är jag "ledig" på förmiddagen så då tänkte jag fortsätta söka jobb och skicka in
jobbredovisningen, ringa soc och beställa ett intyg från a-kassan och halv 2 är det möte
inne i stan. Så nej, jag kommer inte hinna städa imorrn heller. Men på fredag har jag
inget möte eller nånting så då ska jag storstäda och sen drar jag :D Patrik ska få hämta
Thea på dagis men ska packa åt henne innan :) Ska bli så skönt att bo hos Maria över
helgen och träffa lite kompisar och festa, det behöver jag nu! Men sen blir det lugnt me
festandet ett tag framöver. Ska köpa mitt gymkort i slutet av månaden och sen kommer
jag ha en relativt hög smsbiljett-räkning :( men nästa månad har jag förhoppningsvis råd :P
Åh va jag vill ha ett jobb nu!!!!!!!!!!
 
Och jag har nog blivit rätt egoistisk sen han gjorde slut. Det är så extremt mycket i mitt liv
nu och jag har haft full fokus på att försöka reda upp så mycket jag kan att jag glömt bort
Patrik. Jag vet att han har det tufft ekonomiskt och det är så stressande och jobbigt att jag
inte kan hjälpa till på nåt sätt. Jag får inte många kronor kvar efter att alla räkningar och
ev kläder till Thea är fixade. Nä, det här är en jätte jobbig sits för både mig och Patrik :(
Jag tror att mycket av hans irritation beror på det men endel beror på annat också som
jag egentligen bara kan ana mig till. Men nu ska jag i alla fall ta tag i soc och med mycket
jävlar anamma så hoppas jag att jag kan få försörjningsstöd därifrån. Det skulle göra så
otroligt mycket för oss.
 
Nä, nu orkar jag inte sitta här längre men vi hörs nog imorrn :)
 
 
 
 
 
 



Kommentarer
lotta

Kommer att lösa sig till slut. Himla tur du har en sån gullig moster.
kramar

Svar: Ja, nångång ska väl allt lösa sig hoppas jag :) jag har världens bästa moster! :D vet inte va jag skulle göra utan henne. Kram
Rebecca

2013-10-02 @ 18:49:23 | http://lottasvahn.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!