Så seg och rastlös

Igår kväll hade Thea nästan 39 grader i feber :( Hon fick en ipren och har varit
feberfri sen dess, får se om det förblir så. Idag har vi varit hemma och myst :)
Thea har varit extremt pipig och kinkig idag men som sagt, ingen feber och
hennes "ögoninflammation" syns det inte ett spår av så antagligen hade hon
bara fått nåt skräp i ögat igår på förskolan. Men hon har nog nåt skit som
antingen är på väg och bryter ut eller som försvinner. Jag hoppas att det försvinner
men det återstår att se. Imorrn är hon i alla fall också så får jag hoppas att hon
kan till förskolan på torsdag.
 
Jag har tillbringat 3,5 timme i telefon idag :P M skickade ett meddelande till mig
inatt vid 4-tiden och sa att han va i Sverige och så frågade han efter mitt nr så
han ringde i förmiddags :) Haha. Han är så otroligt olik alla killar jag känner och
jag har svårt att få nåt grepp om honom pga det men det är ju positivt att han är
som han är :P Haha. Det va i alla fall kul att prata me honom och vi ska väl ses
nåt innan han åker tillbaka och kolla på film och bara chilla :)
 
 
Och idag blir det ingen vattengympa, är så sjukt trött. Tänkte ta en promenad vid 6
istället, behöver frisk luft. Och inget core-pass på torsdag blir det heller. Måste till
arbetsförmedlingen och banken då om nu Thea kan gå till dagis. Men på fredag ska
jag i alla fall till gymmet och nästa vecka ska jag ta nya tag :)
 
I helgen får jag se va som händer. På lördag ska i alla fall Thea fotograferas på
förmiddagen och sen åker vi upp till visättra och tillbringar ett par timmar där för att
umgås me mormor. Och på kvällen får jag se om jag kanske får träffa M. Vill verkligen
träffa honom men han kanske har andra planer. Får se. Vet inte hur länge han stannar
i Sverige.
 
Nä, ska vila en stund nu och se om jag orkar gå ut sen :( Hörs väl imorrn.



Kommentarer
Anonym

Är inte Thea sjuk och därmed hemma ?
Hur kan du då sitta så länge i telefon

Svar: Hon låg och sov större delen av tiden eller kollade på film.
Rebecca

2013-10-30 @ 09:23:23
Anonym

sover hon middag redan på förmidagen ?

Svar: eftersom att hon va sjuk och hängig så fick hon sova då. och klockan va typ 11.
Rebecca

2013-10-30 @ 09:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!