Så vansinnigt galet trött :(

Är inne i en hemsk period nu då jag är så fruktansvärt trött jämt :( Plus den här
huvudvärken som kommer och går ..... Åh, jag blir galen! Skulle behöva börja äta
vitaminer tror jag men hur tusan ska man ha råd me det?
 
Idag vart det en tidig morgon för hela familjen. Jag lämnade Thea på dagis vid
kvart över 8, gick hem och duschade och gjorde mig ordning. Tog bussen ner
till Huddinge vid halv 11 för att uträtta lite ärenden. Först ut va ett besök på ams
för att få lite papper och så va det uppföljningssamtal och sen gick jag till nordea
för att få ännu mer papper och sen hade jag lite tid att slå ihjäl innan emma kom
så jag tog en sväng och fönstershoppade lite :) Mötte emma vid snäckan och så
gick vi till Castello och käkade lunch och snackade massa :) Jag följde me henne
när hon shoppade och så åkte vi hem sen. Planen va att röja och fixa hemma men
jag va så totalt slut så jag hamnade i soffan och sen satt jag där tills det va dags
att hämta skrutt på dagis =/ haha.
 
 
Hon hade varit jätte duktig idag på teatern och haft jätte roligt :) Hon va inne på storbarns-
avdelningen när jag kom och hämtade henne och hon älskar verkligen att vara där :) Vi
gick hem och då hade patrik kommit hem också. Han gick ner till centrum och handlade
lite och så började jag me maten, ikväll blev det lasagne. Sen blev det ett bad och så
nattade jag Thea. Nu sitter jag och Patrik och kollar på lyxfällan och sen blir det nog
sängen. Ska upp tidigt imorrn me :(
 
Och idag insåg jag att ett av mina största komplex är nåt som killarna älskar, nämligen
min rumpa :) Under mellanstadiet blev jag extremt mobbad för att jag hade stor bak och
jag har alltid hatat min rumpa sen dess och mått så dåligt. Men alla killar jag träffat den
senaste tiden och så älskar verkligen den och tyckt att det varit perfekt :) Haha. Det va
verkligen nåt som jag blev förvånad över men väldigt glad. Min bak är kanske inte så illa
ändå ;)
 
Och igår fick jag nåt mentalt frispel =/ haha. Vette tusan va som hände men det va nåt
inom mig som fick nog. Är så svårt att förklara men här är lite av va jag skrev igår :)
 
Varför ska allt vara så allvarligt och seriöst? Varför kan man inte bara ta det som det
kommer? Träffa nya människor,  umgås, göra misstag, vara helt sinnessjuk, göra fler
misstag, vara ännu mer sinnessjuk.  Varför måste man alltid uppföra sig på ett visst sätt. 
Varför inte bara slappna av och ta det som det kommer.  Leva i nuet och njuta av det!
Livet är för kort för att oroa sig över allt, för att ångra massa saker. Lev nu och ha roligt.
Ikväll är jag hög på livet, ikväll känner jag mig oövervinnerlig! Jag vill ta risker,  jag vill
leva livet.  Jag vill va vild och galen, släppa lite på den här mentala spärren.  Jag vill
utforska, jag vill se va livet har att erbjuda.  Jag kommer falla, jag kommer gå under,
jag kommer dö inombords men jag kommer alltid resa mig igen,  starkare för varje gång.
This is who I am, love me or leave me. I don't give a shit anymore.
 
Eh ..... ja. Fick som sagt nåt frispel men det va så befriande samtidigt. Jag är så trött
på att oroa mig för vad folk tycker och tänker om mig, om dom gillar mig eller inte. Jag
är så trött på att vara osäker, på att aldrig våga säga vad jag vill, hur jag vill ha det och
när jag vill ha det. Jag är trött på att behöva tänka på hur jag uppför mig eller beter mig.
Jag vet hur jag är, det är huvudsaken och mina vänner vet hur jag är men ärligt talat
så skiter jag fullständigt i hur okända människor ser mig. Jag har fått ett nyvunnet
självförtroende som jag inte kan hantera än. Men ändå finns osäker där hela tiden
fast jag försöker mota bort den. Jag är inte så osäker på mig själv men på vissa
personer eller ja, en viss person ..... Och det gör mig galen! Han är allt jag tänker på
och jag vill verkligen inte tänka på honom. Jag vill glömma honom samtidigt som jag
så desperat vill ha honom i mitt liv på nåt sätt. Nä, jag måste fan komma ut på krogen
och hitta nån annan :P haha. Men M kommer alltid vara nåt extra.
 
Imorrn är det fredag, så otroligt skönt :) Thea ska äta frukost på dagis då jag ska på
möte i stan kl 10  och sen tror jag att jag bokade Theas utvecklingssamtal till imorrn
också, måste dubbelkolla det imorrn bitti. Men ni får ha en skön torsdagskväll så hörs
vi imorrn :)



Kommentarer
Anonym

Om du ändrar lite på dina vanor så kan du köpa vitaminer ex luncha på Castello kostar väl lika mycket som en burk vitaminer +
men jag tror mer på en allsidig kost med frukt och grönsaker än på en liten tablett.
Trötthet och huvudvärk beror nog mest på stress över din ekonomi mm.
Varför ska Thea fotografera sig imorgon , hon har ju gjort det på förskolan + att du tar mycket kort själv.
Lycka till nästa vecka med jobbet, vad är det för arbete du har sökt ?

Svar: Jag äter mycket frukt och grönt men att äta extra vitaminer och speciellt d-vitaminer under vintern skadar ju knappast. Det är efter vi gick om till vintertid som jag har blivit så trött och därmed även huvudvärken. Dom tog inget porträttfoto på dagis och vi har alltid tagit ett porträttfoto på henne en gång om året sen hon va 6 mån. Sen får vår familj ett foto på henne i julklapp. Det står va det är för jobb i inlägget.
Rebecca

2013-11-01 @ 08:06:49
Anonym

Jag ska på anställningsintervju på tisdag!!! :D Skickade in cv osv igår förmiddags

och idag ringde chefen, hon lät supertrevlig :) Heltidjobb, tillsvidareanställning me tillträde

i januari :D Tar 10 min me buss.
Det står inte inom vilket arbetsområde ex butik, städ osv,

Svar: Det är som barnskötare på en förskola
Rebecca

2013-11-01 @ 08:49:05
Anonym

Grattis , det är väl det du helst vill arbeta med.

Svar: Japp det är det :)
Rebecca

2013-11-01 @ 08:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!