Sista natten hemma

Idag har jag haft fullt upp :) Lämnade skruttan på dagis, sen hem och tvätta,
städa och diska innan jag hoppade in i duschen och tog bussen till flempan
för att möta upp Maria och lämna våra fonder vilket gick fort. Vi mötte upp
mamma en sväng och jag lånade en hundring av henne och sen tog jag bussen
hem. Handlade lite i fruängen innan jag äntligen kom hem :) Satte igång me
middagen direkt  och sen tog jag och Thea ett bad innan det va läggdags.
Ikväll tog det nästan 1,5 timme att natta henne :(
 
 
Snart ska även jag och Patrik lägga oss. Imorrn drar han och Thea till Tierp medan
jag tar mitt och pack och drar till visättra. Tredje helgen på rad som jag sover där nu
men efter den här helgen ska jag sova hemma några helger. Eventuellt så åker hela
familjen upp till Tierp nästa helg också, annars har vi planer på att åka till badhuset
me Thea :)
 
Men vi hörs på söndag kväll och ha en underbar helg för det ska jag ha :D Blir massa
mys me min älskade moster, utgång me några vänner och bara slappa :) Hej då :)
 



Kommentarer
Anonym

Hur kan du bli erbjuden att bo gratis hos någon som du inte känner ?

Svar: Haha, det undrar jag me!
Rebecca

2013-11-21 @ 10:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!