Skitdag!

Morgonen och förmiddagen va dock väldigt bra, va på strålande humör :) Men
sen så vart jag jätte nere och jag vet exakt va det beror på och jag blir så jävla
arg på mig själv. Men jag kan inte hjälpa det! Vill inte känna som jag gör!!! Fan,
det finns inget värre att känna nåt för nån som inte känner samma sak och
speciellt när man inte ens känner varann =/ Det är bara jag som är så fuckad.
Men det va länge sen jag kände såhär för nån som jag inte ens känner. Fan!!!
 
Jag åkte iväg till Stockholm södra imorse för ett möte och det va ett givande möte.
Fick äntligen tid på soc, yeeey :) Och sen kunde jag inte ta mig hem. Haha. Hade
inget att åka så jag knallade till gamla stan för att låna Patriks busskort och sen kunde
jag åka hem :P Va så trött när jag kom hem men röjde lite och tänkte massor och sen
somnade jag en stund. Patrik kom hem vid 3 och satte igång att diska och så gick jag
och hämtade skruttan. Hon hade haft en okej dag, dock me 2 olyckor men det är ju
sånt som händer. Vi kom hem och jag stängde in mig i köket me matlagning, tankar
och musik :) Åt knappt nånting och sen va jag bara tvungen att gå ut och ta en
promenad för att rensa skallen. Va ute i över 1 timme och det va så skönt. Längtar tills
jag börjar träna igen, måste fokusera på annat nu känner jag.
 
 
Just det, det har varit strul me att logga in på min blogg idag me användarnamn och
lösenord så den kommer vara öppen fram tills på fredag och då får dom som vill ha nytt
användarnamn och lösen höra av sig till mig :)
 
God kväll på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!