Slapp och tråkig lördag

Den här lördagen har ju varit tidernas segaste och tråkigaste dag på evigheter =/
Men samtidigt lite skön också. Har bara slappat och myst me min älskade dotter och
såklart exet. Men jag håller verkligen på att bli galen av att bo ihop me honom. Det
kändes så jävla konstigt att vakna upp hemma idag, har inte vaknat hemma nån
helg den senaste månaden. Har ju sovit hos maria dom 3 senaste helgerna och
det kändes mer "naturligt" att vakna hos M, en total främling än det va att vakna
här =/ Och Patriks förbannade humör är jag så trött på! Fan va jag längtar tills jag
får mitt eget nu. Har gått vidare me mitt liv mentalt men annars står jag bara still.
Inget jobb och ingen lägenhet och ingen ekonomi. Great! Nä, jag håller verkligen
på och ruttnar på hela situationen. Men en vacker dag så kommer allt lösa sig .....
 
 
Vi skulle ha fått besök av Theas gudfar ikväll men han va bakis och så hade han lånat ut
bilen och så skulle han på möte ikväll så det blev inget :( Får se om han kanske kan komma
imorrn. Va över ett halvår sen som jag och Thea träffade honom.
 
Imorrn ska vi ev till Högdalen en snabbis, sen blir det Huddingehallen och bada me Thea
och så hoppas jag att vi kan åka till visättra så jag får hämta min jacka och busskortet.
 
I veckan står massa nyttigheter och måsten på schemat. Ska ringa till kuratorn och boka
tid, ska åka till banken, ska gymma och sätta igång me vattengympan och boka in ett core-
pass plus att det kommer bli endel promenader. På tal om core-passet. Är det nån som testat
det? Vad ska man ha me sig. Vet att man ska ha matta men får man låna där eller måste man
köpa en egen?
 
Snart är det dags för middag så vi hörs imorrn :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!